Gå til innhold

Play.com is back (kanskje)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge en kamerat på postens fortollingsavdeling får de noen ganger beskjed/ordre (han var ikke spesifikk) om å nedprioritere sendinger fra f.eks. Play. (Han _var_ spesifikk på det) Noen ganger sjekket de alle pakkene fra Play i en ukes tid.

Han mente det hadde noe å gjøre med at de ikke betalte så mye porto, så de ble "straffet" på den måten.

Amazon f.eks., blir visstnok nesten alltid sendt rett gjennom tollen uten et blikk på pakkelappen en gang...

Dette er det altså langt over seks måneder siden vi snakket om, men jeg tenkte jeg skulle nevne det likevel.

Lenke til kommentar

Vel, hvis play benytter "b-post" så er det jo logisk at de blir nedprioritert fra tid til annen. Men det forklarer jo ikke hvorfor ting plutselig går så glatt for "alle" nå. Kansje Play har gått lei klagene oppgradert posttjenesten sin. Lurer på hvordan dette eventuelt vil påvirke prisene.

Lenke til kommentar
Bestilte Battlefield 2 Deluxe Edition fra play på lørdag... (15.07) og i bekreftelses mailen jeg fikk etter jeg hadde besilt sto det Please allow 3-5 days delivery... hmmm... skall bli spennende å se om det ligger en pakke til meg i postkassa i morgen.

6525988[/snapback]

Den pakken kan du garantert vente LENGE på. Fordi den er over 200,- i verdi så skal den innom Nordisk Express først, og de bruker sin tid. Samt at de setter på ekstremt mye eksta for jobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...