Gå til innhold

Play.com is back (kanskje)

Gunfreak

Anbefalte innlegg

de fleste som henger på denne delen av forumet har fått med seg at play har blitt veldig treige på levering. 2 uker ble vallig tid i flere måneder.

MEN i dag fikk jeg en film fra play.com som ble sent de 17. altså bare 3 dager.

en annen film brukte bare 4 dager.

dette kan tyde på hva enn som gjorde at play ble så greige er fikset..

dette er i såfall gode nyheter for oss film buffs

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
de fleste som henger på denne delen av forumet har fått med seg at play har blitt veldig treige på levering. 2 uker ble vallig tid i flere måneder.

MEN i dag fikk jeg en film fra play.com som ble sent de 17. altså bare 3 dager.

en annen film brukte bare 4 dager.

dette kan tyde på hva enn som gjorde at play ble så greige er fikset..

dette er i såfall gode nyheter for oss film buffs

6524539[/snapback]

Tror det ikke før jeg får se det... :p

Lenke til kommentar

Det med at de "ikek passer i postkassen" snakket jeg med dama på postkontoret om og det har vist mer med hvorvidt postmannen har veldig mye andre små/mellomstore pakker eller ikke. Altså "pakker var for stor" betyr ikke alltid at den var for stor for kassa, men kan også bety at den var for stor til å da med akkurat den dagen.

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Jeg også bestilte en film i går. Lurer på om jeg ser den før vi går inn i August... :D

6524826[/snapback]

Ka for en film?=D

Lenke til kommentar

Bestilte Battlefield 2 Deluxe Edition fra play på lørdag... (15.07) og i bekreftelses mailen jeg fikk etter jeg hadde besilt sto det Please allow 3-5 days delivery... hmmm... skall bli spennende å se om det ligger en pakke til meg i postkassa i morgen.

Endret av Plast
Lenke til kommentar

Det har ikke noe med Play.com å gjøre. Det har med den norske tollen å gjøre. Kjøper du en enkel vare for over 200kr blir den fortollet, og du må betale mva og fortollingsgebyr.

Siden Play deler opp bestillingen din, gjør det ikke noe om du bestiller mange filmer sammen, så lenge de hver og en koster mindre enn 200kr.

Dette har blitt diskutert milliarder av ganger på forumet her.

Lenke til kommentar
Mange av filmene mine som jeg bestilte i helga (som ble sendt på mandag) kom i dag. Håper virkelig at Play har bedret seg. :)

6527123[/snapback]

Dette er svært postivt! :w00t: Men som sagt, jeg tror det ikke før jeg får se det!

Lenke til kommentar
I dag kom flere av filmene som ble sendt fra Play på mandag. Alle er ikke i boks enda, men jeg regner med at jeg har alle filmene i morgen eller på mandag. :)

6531321[/snapback]

Nå begynner jeg å få troa på at jeg kan få filmene mine til helga jeg også! Gleder meg til å sjekke postkassa når jeg kommer hjem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...