Ståle Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Serveren min. En gammel PIII 600MHz med 512MB minne (256MB + 2x100MHz 128MB RAM) et eller annet HK som er kompatibelt med det der, og et GeForce 2 AGP skjermkort. Har xp på den, og den har virket fint. Selv nå, når jeg bruker den. Men siden det er en server, så skal liksom ingen røre den. Og det er da den henger seg. (Sikkert pga kjedsomhet) Ville installert Linux på den, men siden jeg skal kjøre en Anarchy Online bot på den, så må jeg ha win. (kanskje jeg skulle prøvd win2k3 server?) Hvis jeg har skjermbeskytteren på, tar det litt lenger tid før den henger seg. Noen som har noe ide hva jeg kan gjøre, eller hva som er feil? Endret 20. juli 2006 av Indian Ink Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Du har altså en suicidal maskin? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ja, har noen en "uplifting" skjermbeskytter? Ingen som har vært borti sånne saker før? eller er det bare PCens måte å si, skaff deg en ny PC? Endret 20. juli 2006 av Indian Ink Lenke til kommentar
nree Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Så den henger seg altså når det ikke er aktivitet på den? Har du skjekket for spyware ol. for og se om det ikke er noe som bruker mye resurser og gjør at strømforsyningen eller noe ikke klarer belastningen? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sjekk den gamle maskinen for støv og dritt som hindrer vifter og varmeavledningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå