ekwathne Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har tenkt litt på å anskaffe meg Logitech OEM UltraX tastaturet. Det skal brukes mye til spill og litt skriving. Er dette noe bra tastatur? Hvordan er det å spille på? Er det et annet tastaur jeg bør kjøpe meg? Mvh Erling Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har det selv funker kjempefint, men skal ha meg et nytt ett etter at jeg har sølt både cola, iste og vannkjølingsvæske (med frostvæske) på det. Denne gangen vil jeg ha et med volumknapper på. Tenker på dette fra Hipercom. Flate tastatur med laptop taster er digg Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Noen flere som har noe å si på dette tastaturet? Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Kjempefint tastatur, behagelig å skrive på og det bråker ikke, men savner volumkontroll. Eneste problemet jeg har hatt var at space ble litt dårlig, men da bare trykket jeg mange ganger fort rundt på spacetasten så ble den fin igjen, sikkert bare noe bøss. Jeg anbefaler det på det sterkeste Endret 21. juli 2006 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 Noen flere som har noe å si på dette tastaturet? 6531119[/snapback] Lenke til kommentar
Juke Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har også dette tastaturet, og må si jeg er fornøyd med det i den grad at det er sinnsykt behagelig å skrive på, og det funker også ypperlig i spill. Byggekvaliteten er derimot ganske elendig, siden tastene på mitt eksemplar en sjelden gang henger seg opp (slik at den aktuelle tasten fysisk sett ikke vil la seg trykke ned). Hittil har dette latt seg løse ved å tvinge den ned ved å trykke ekstra hardt på den et par ganger, slik at den da forblir ok igjen en stund, men en sjelden gang (kanskje 2-3 ganger i måneden) er det en eller annen tast som på nytt henger seg opp. Det finnes forøvrig en brukeromtale av dette tastaturet her i forumet hvis du trenger mer info. Du finner denne her. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 Nå er jeg litt i tvil på dette tastaturet. Jeg har nemlig lest gjennom den anmeldelsen som Juke linket til og lest litt på google. Jeg leser mange steder at det er litt prblemer med tastene og det kan jeg ikke ha noe av siden jeg spiller såpass mye. Så da får jeg ta turen opp på Spaceworld å se hva som ser bra ut for så å ta det med meg hjem. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Syns det ser ut som samme tastene som på Logitech diNovo Media Desktop Laser som jeg har og de er jeg meget fornøyd med. Myke og gode og lager lite lyd. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pekanorth, det tastaturet du linket til tror jeg er litt uten for de flestes prisklasse. Selv om det sikkert er veldig bra tror jeg ikke det er noen for trådstarter, han spille tross alt ganske mye så da er det ikke så veldig bra med en trådløs mus som følger med tastaturet. Men jeg tviler ikke, det er garantert bra til din bruk Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Pekanorth, det tastaturet du linket til tror jeg er litt uten for de flestes prisklasse. Selv om det sikkert er veldig bra tror jeg ikke det er noen for trådstarter, han spille tross alt ganske mye så da er det ikke så veldig bra med en trådløs mus som følger med tastaturet. Men jeg tviler ikke, det er garantert bra til din bruk 6536446[/snapback] Ikke misforstå meg, jeg sier ikke at han skal kjøpe det tastaturet. Jeg sier at tastene såg ganske like ut og jeg regner med de er ganske like i bruk også. Og på grunn av dette ser tastaturet thredstarter tenkte å kjøpe bra ut. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Har den selv, tastene er så dritt dårlig.. dem datt av til slutt hos meg, space knappen ga dårlig respons, gikk til helvete da jeg skull spill BF2... (ble drept) så jeg ga opp, kjøpte meg en Logitech media Elite... kan si du spare mer peng på å kjøpe den en slik en... koste mindre oxo... har erfarening med Ultra X dritt'n der... den ser finn ut... men tastene er så innklemt som bærbar tastatur... anbefales ikke til spilling... Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Virker ikke som det er samme tastene som tastaturet jeg nevnte om de er så dårlige da nei... Da har jeg desverre ikke mer å komme med i denne saken. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Veldig behagelig tastatur. Liker det bedre enn dinovo tastaturet faktisk, så er det sagt. Burde ikke være noe problem med mindre du hamrer løs på tastaturet ditt Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Gjorde ingenting da... selv om den er kanskje behagelig som dere andre sier... så var den sikkelig trang og kompakt... man får den følelsen av å sitt på en bærbar comp... Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 har gode erfaringer med Logitech OEM UltraX. kjøpte 2 eksemplarer for 1 år siden, har enda ikke pakket opp det andre så det ligger ubrukt pga det som jeg åpna først var av god kvalitet og er bra å trykke på! Kjempe tastatur spør du meg! Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 :/ hmm... da måtte jeg ha fått en syk dårlig en spør du meg :/ hadd stadig trøbbel med min jeg så :...: Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) EDIT: Så nå at dette var en gammel tråd, men samma det Vil anbefale deg den nyeste versjonen om du skal ha dette tastaturet. Har selv hatt begge, og måtte bytte den gamle 2 ganger pga knapper som ikke virker lenger. Dette er et generelt problem på mange av de gamle versjonene. Utfra bekjente og andres erfaringer, så kan det virke som de første v1 batchene var av bedre kvalitet enn de som er kommet senere. Ellers så kan jeg anbefale deg Saitek Eclipse. Gikk selv fra UltraX til Saitek med svæære knapper. Det tastaturet overgår til og med mitt gode gamle IBM som var blant de første med windowsknapper Vanvittig gode taster, bråker lite, og det er veldig solid. Endret 15. august 2006 av -JallaMann- Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg hadde tenkt å kjøpe dette. Takket være dere har dere sikkert spart meg for noen hundre lapper + plaget av dårlige taster som henger seg. Det verste jeg vet er taster som henger, det kan jeg ikke godta, det er ikke noe særlig i spilling eller til noe som helst annet for den saks skyld. Jeg får se om jeg finner et annet tastatur. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Kjempeflott tastatur, men kjøp deg 2 med en gang. Tastene på nederste linje (CTRL, ALT (hehe ) ALT+GR og space) henger seg opp... har hatt 4 stk så langt. Både av gamle og nye typen. Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 hmm, hvor uheldiege dere er? jeg har ikke hatt noe prob. med mitt eneste er at jeg har fådt en liten skramme på enter knappen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå