SisteBert Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hver gang jeg åpner startsiden så kommer det noe tull. http://www.sysguardsite.com/ kommer opp. Jeg har Norton 2006. Hva er problemet a? Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Så berxter eller no ba en fyr brke smitfraudfix. Så her er en logg! hva er problemmet a SmitFraudFix v2.74 Scan done at 11:36:22,50, 20.07.2006 Run from C:\Documents and Settings\Trond\Mine dokumenter\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows XP [Versjon 5.1.2600] - Windows_NT Fix ran in normal mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\ »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\WINDOWS »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\WINDOWS\system »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\WINDOWS\Web »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\WINDOWS\system32 C:\WINDOWS\system32\ishost.exe FOUND ! C:\WINDOWS\system32\ismon.exe FOUND ! C:\WINDOWS\system32\isnotify.exe FOUND ! C:\WINDOWS\system32\issearch.exe FOUND ! C:\WINDOWS\system32\ixt?.dll FOUND ! C:\WINDOWS\system32\ixt??.dll FOUND ! C:\WINDOWS\system32\ot.ico FOUND ! C:\WINDOWS\system32\pmnqguh.dll FOUND ! C:\WINDOWS\system32\ts.ico FOUND ! C:\WINDOWS\system32\components\flx?.dll FOUND ! C:\WINDOWS\system32\components\flx??.dll FOUND ! »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\Documents and Settings\Trond\Application Data »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Start Menu »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\DOCUME~1\Trond\FAVORI~1 C:\DOCUME~1\Trond\FAVORI~1\Antivirus Test Online.url FOUND ! »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Desktop C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\SKRIVE~1\Online Security Guide.url FOUND ! C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\SKRIVE~1\Security Troubleshooting.url FOUND ! »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» C:\Programfiler C:\Programfiler\SpyQuake2.com\ FOUND ! »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Corrupted keys »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Desktop Components [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Desktop\Components\0] "Source"="About:Home" "SubscribedURL"="About:Home" "FriendlyName"="Min gjeldende hjemmeside" »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Sharedtaskscheduler !Attention, following keys are not inevitably infected! SrchSTS.exe by S!Ri Search SharedTaskScheduler's .dll [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\SharedTaskScheduler] "cinnamomum"="{93ac7c30-3878-4eaa-9420-7977285df5b1}" »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Scanning wininet.dll infection »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» End Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 gjorde alt som sto der nå er alt bra sikker SmitFraudFix v2.74 Scan done at 11:42:45,10, 20.07.2006 Run from C:\Documents and Settings\Trond\Mine dokumenter\SmitfraudFix OS: Microsoft Windows XP [Versjon 5.1.2600] - Windows_NT Fix ran in safe mode »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Before SmitFraudFix !Attention, following keys are not inevitably infected! SrchSTS.exe by S!Ri Search SharedTaskScheduler's .dll [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\SharedTaskScheduler] "cinnamomum"="{93ac7c30-3878-4eaa-9420-7977285df5b1}" »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Killing process »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Generic Renos Fix GenericRenosFix by S!Ri C:\WINDOWS\system32\pmnqguh.dll -> C:\WINDOWS\system32\pmnqguh.dll -> Deleted »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting infected files C:\WINDOWS\system32\ishost.exe Deleted C:\WINDOWS\system32\ismon.exe Deleted C:\WINDOWS\system32\isnotify.exe Deleted C:\WINDOWS\system32\issearch.exe Deleted C:\WINDOWS\system32\ixt?.dll Deleted C:\WINDOWS\system32\ot.ico Deleted C:\WINDOWS\system32\ts.ico Deleted C:\WINDOWS\system32\components\flx?.dll Deleted C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\SKRIVE~1\Online Security Guide.url Deleted C:\DOCUME~1\ALLUSE~1\SKRIVE~1\Security Troubleshooting.url Deleted C:\DOCUME~1\Trond\FAVORI~1\Antivirus Test Online.url Deleted »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Deleting Temp Files »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» Registry Cleaning Registry Cleaning done. »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» After SmitFraudFix !Attention, following keys are not inevitably infected! SrchSTS.exe by S!Ri Search SharedTaskScheduler's .dll »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» End Lenke til kommentar
berxter Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, hva trenger du oss til, da? Det kan jo være mer, så du kan like gjerne legge ut en HijackThislogg; du finner'n f eks hos www.merijn.org. Bernt K Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, hva trenger du oss til, da? Det kan jo være mer, så du kan like gjerne legge ut en HijackThislogg; du finner'n f eks hos www.merijn.org. Bernt K 6524611[/snapback] ja ok takk. Men har et problem til mens vi først er i gang. Når jeg putter Football manager 2006 cdn inn i cdrommen, så starter det ikke. Uansett hvor jeg trykker Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Under innstallasjonen av NIS kommer det opp et vindu hvor det spør om hvilken startside du vil bruke og om du vil beholde den du har nå. Dette gjøres fordi NIS beskytter mot at startsiden forandres senere uten din vilje. Hvis du ikke velge noe her settes startsiden som vanlig til programmets utgiver i dette tilfellet Symantec. Regner med det er en link til en symantec side du hadde? Det finnes også et program som heter startpageguard hvort du kan sette en startside og så blir ikke den forandret inntil du selv setter en ny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå