tellus Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har et Canon MV500 dv kamera, men ingen firewire kort. Men har video inn på mitt skjermkort..(GF2 med vivo) Med skjermkort følgte de med -- unlead videostudio 5. hvis jeg bruker dette får jeg bilde ved capture. Men liker ikke programmet. Har nå testet pinnacle 7 + 8,1 og et Avid men får ikke bilde.. har både S-video og rca kobla inn på skjermkort. Fatter ikke hva som er galt.... Hadde tenkt å vente til jul med et firewire kort så hvis noen har peiling...HJELP....... Lenke til kommentar
Kurthelg Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Heisan Mener du MÅ ha firewire kort for og se/laste inn video. det er riktig at du klarer og få stillbilder inn på pC'en Kurt Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Det er litt pussig at programvaren ikke klarer å se videoen. Men en måte å komme rundt det på, er å foreta capture med Mediastudio. Da får du en AVI-fil som du kan hente inn i Studio 7 (eller annet program). Jeg brukte tidligere Mediastudio sammen med Pinnacle DC10 og et SVHS-C kamera, men jeg foretok alltid capture med et program som het VIDCAP (eller noe sånt). Det var et Microsoftprogram som ble levert sammen med driverne for DC10-kortet. Deretter hentet jeg AVI-fila inn i Mediastudio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå