Spritfire Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) I dag når jeg stod opp så var pc'n "skrudd av" , det vi si, lyset på power on knappen lyste så egentlig var den jo på. men ingenting levde. Så prøvde en reboot, pc'n starter i 2 sec og så stopper alt igjen, power lyset står forsatt på. Har et A7N8X-Deluxe hovedkort, 2700 xp athlon, gforce ti4200 skjermkort, og en q-tech. Alt er ca 4-5år gammelt. Jeg holder litt på hovedkortet siden den får strøm, men merkelig at den bare stopper etter starten. Noen som har gode forslag ? På forhånd takk edit: har nå tatt ut dvd-rom, harddisk og skjermkort. Når jeg tok ut skjermkortet started den for ca 5 sekunder mer før den stoppa. Kan det være psu'n som ikke klarer gi nok strøm å er ødelagt ? Endret 20. juli 2006 av Spritfire Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Er det mye støv i strømgivern?? Og jeg har skriver feil som det var no nytt nei er ikke det Endret 20. juli 2006 av jepp300 Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Det kan du godt si driver å renser den nå, hvis den ikke funker tenkte jeg at jeg skulle prøve med en annen en Endret 20. juli 2006 av Spritfire Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Da er sakent løst tenker jeg, psu tok natta i natt og tok med seg skjermkortet, pc'n funker fint med ny psu men ikke noe bildet. Skjermkoret går rundt men. Noen som er uenige ? Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har du en anden pc å teste skjermkorte i bare for å vær sikker eller ett andet skjermkort å teste i pc'n din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå