Gå til innhold

Tur til Sverige ! Generell hjelp søkes...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liseberg er den feteste fornøyelsesparken jeg har vært i, der kan du tilbringe mangfoldige dager uten å gå lei. En ny og en nesten ny berg-og-dalbane, slike må jo minst kjøres en 10-20 ganger før man gir seg. Ellers er det jo ingenting som slår å vinne en mangekilos Kex-Chocklad på rulett. Fin spillehall hadde de også sist gang jeg var innom, slike finner man ikke mange steder lenger. Tømmerrenna deres er også overlegen. Parken har også en scene hvor det faktisk foregår litt av hvert av stilige ting på - ikke bare kjipe lavbudsjettshow som driftes av parken selv.

EDIT: Drar du til Göteborg kan du forøvrig drite i ekkel energibrus - downtown finner du et meget fint etablissement ved navn Ölhallen. Der har de utvalget.

6524026[/snapback]

Er det lange køer i Liseberg? Og med spillehall, mener du en arcade-hall av det gode gamle slaget? :love:

Lenke til kommentar
Dere vil ikke litt lengre vekk en til Sverige da, når dere først er i gang lizzm. Hvis dere har god tid, kan dere jo kjøre nedover i Europa. Har gjort det selv, og det anbefales veldig.

Kjørte til Frankrike.

6524583[/snapback]

Det er egentlig noe slikt som ligger i baktankene !! Kanskje Sverige-Danmark-Tyskland!!

Eneste down er at vi ikke vet hvor vi skal sove når natten faller på.. husker pappa sa at vi kunne kjøpe telt :cool: Ser for meg at vi camper i en random skog/park og blir vekka og hivd vekk av svensk/dansk/tysk politi :!:

-----------------------------------------------------

Ulykken skjedde da et av togene var på vei oppover og det andre sto inne på stasjonen. Kjeden som drar toget oppover skinnene skal ha røket, og toget suste bakover inn i toget som stod i ro på stasjonen.

Garantert en engangshendelse da de sikkert sjekker alle banene etter den ulykken :thumbup:

Lenke til kommentar

Det som skjedde i Liseberg kan man strengt tatt ikke klandre parken for heller. Jeg vil tro at svenskene har et organ som tilsvarer vårt Veritas, som går gjennom berg-og-dalbaner jevnlig. Når noe ruster på den måten er det kontrolløren som har gjort en dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...