CS_eR GøY Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Er jeg den eneste som aldri kan få nokk av skruer her? d første jeg gjør når jeg får et gammelt kabbinett er å kaste meg over skruene kompiser av meg har også dette problemet d som er så teit er at når du kjøper ny hardsisk osv følger d ikke med extra skruer og du blir sttene med dårlig dfestede cd romm :sad: d er egentlig litt morro når du tenker over d Noen andre som opplever d samme? Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kjøp et skikkelig kabinett neste gang så får du med et par mini-poser med gode deilige skruer Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jumpere er det også ofte mangel på, og jeg ribbet nettop to isa idekontroller kort for slike. En ting jeg også lurer på... hvor bruker du de skruene med veldig tette gjenger? De passer ikke i kortholdere, og heller ikke i hd'er eller psu'er. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 På clas olson har de skruer i store poser som du kan kjøpe, ellers så har seg et par tusen stk. liggende å slenge :smile: Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Skruene med tette gjenger er for CDROMer (og muligens FDD) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Takk for tipset Fixer'n!! Skal ta meg en tur inn og kjøpe noen skruer i dag! Har tenkt å kjøpe meg ett skikkelig kabinett, men det kommer nok til å drøye litt :sad: Ellers så synes jeg at det er dårlig at man ikke kan få med skruer når man kjøper noe som trenger dette! Dem kan jo bare plusse på prisen med en krone. Utrolig irriterende når man sitter med en ny HD e.l. og må begynne å planlegge hvilken av de andre komponentene som kan klare seg med 3 skruer :wink: Hadde man vært litt lur så hadde man kanskje kjøpt inn dette på forhånd, men synaes allikevel at det er litt dårlig å ikke få dette med. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg spurte microplex om jeg kunne få med noen ekstra skruer forrige gang jeg bestilte et kabinett fra de - har enda ikke gått tom tre kabinetter senere. Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 kjekt på skolen .. bare "låner" alle de kjekke små posene med alle mulig skruer til pc jeg vil =P Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 11:13, skrev plumbo:kjekt på skolen .. bare "låner" alle de kjekke små posene med alle mulig skruer til pc jeg vil =P så det er dèt skattepengene min går til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå