Hayer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei! Jeg har nettopp fått opp nytt HK,Cpu å gpu men problemet er at LYD'n ikke funker på HK'n.. Så noen som vet hvordan jeg fikser dette? Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 jæveli med problemer du har med den pcen din då... bestill deg nye deler, eller så kan du jo prøve å installere driverene Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 eh-h...Jeg sparte 500kr med å kjøpe demovarer hos komplett.no... Takk for hjelpa i går btw.. Men hvor finner jeg driverene? google fant liksom ikke noe som så ut som det var de rette filene.. Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 http://support.asus.com/download/download....SLanguage=en-us skriv inn navnet på hoved kortet ditt. gå inn på drivere. der finne du alt du trenge Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Har samme kort sjøl, men har ikke hatt noe problemer med lyden. Råder deg likevel til en liten oppgradering. Anbefaler at de 500,- du sparte, slenger du i et feks. Audigy 4. Onboard lydkort er ikke av ypperste kvalitet for å si det sånn. Endret 20. juli 2006 av Darth Godo Lenke til kommentar
stompy Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har du aktivert lyden i bios? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Sjekk at jumperne for de interne lydkontktene er på om du ikke bruker lydutganger til kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå