MacBoy Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er dell latitude d420 en bra pc?Jeg synes den har et veldig fint design og liker at den er veldig liten og har god funkjonalitet Hva synse dere? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har en liggende her. Har brukt den i et halvt år. Jeg er fornøyd med den. Min har ingen overopphetings problemer. Hverken invendig og utvendig. Ingen luftinntak under slik at du kan ha den i fanget uten å dekke for luftingen (viktig). Lett og enkel å ta med seg og har mulighet til dokking. Veldig god batteri levetid. Kjøpte et ekstra (større) batteri og pcen jobba i 4 timer med det batteriet. Lydløs, jeg klarer ærlig talt ikke å høre om den går eller ikke. Negative sider er ikke så mange, men den er tung i forhold til en del konkurenter. Ikke innebygget cd/dvd rom. Elendige innebygde høytalere og jeg har sett skarpere skjermer. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hardware.no har nettopp hatt en anmeldelse av den. Lenke til kommentar
llefstad Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Jeg har en liggende her. Har brukt den i et halvt år. Jeg er fornøyd med den. Min har ingen overopphetings problemer. Hverken invendig og utvendig. Ingen luftinntak under slik at du kan ha den i fanget uten å dekke for luftingen (viktig). Lett og enkel å ta med seg og har mulighet til dokking. Veldig god batteri levetid. Kjøpte et ekstra (større) batteri og pcen jobba i 4 timer med det batteriet. Lydløs, jeg klarer ærlig talt ikke å høre om den går eller ikke. Negative sider er ikke så mange, men den er tung i forhold til en del konkurenter. Ikke innebygget cd/dvd rom. Elendige innebygde høytalere og jeg har sett skarpere skjermer. 6523886[/snapback] Hmm, d420 ble vel lagt ut for salg både internasjonalt og i Norge i midten/slutten av Juni, er det ikke d410 du snakker om? Ellers skjønner jeg ikke hvordan du kan ha hatt den i et halvår... Endret 20. juli 2006 av llefstad Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 oi. auuuuda. du har helt rett. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Passer denne pcen til bruk av word,excel,lage nettsider,surfe på nett o.l ,skal også bruke den til å spille musikk? litt off topic.hvilket program er det beste til å lage nettsider med? (skal lage til en bedrift ) Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Passer denne pcen til bruk av word,excel,lage nettsider,surfe på nett o.l ,skal også bruke den til å spille musikk? litt off topic.hvilket program er det beste til å lage nettsider med? (skal lage til en bedrift ) Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Passer denne pcen til bruk av word,excel,lage nettsider,surfe på nett o.l ,skal også bruke den til å spille musikk? litt off topic.hvilket program er det beste til å lage nettsider med? (skal lage til en bedr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå