Gå til innhold

Gutt + jente = venn?


Anbefalte innlegg

Og det verste jeg veit er folk som du vet snakker dritt om deg, men når de møter deg er de sååå koselige. Gah.

6523569[/snapback]

 

 

Her på stedet er det akkurat SLIk alle mnnfolka er!

 

De kan si SÅÅÅ mye dritt om ei jente, men møter de henne og spes i fylla så er det "heeeeei" og suss og klem og det som værre er...

 

Mannfolk er USTABILE, mens kvinnfolk bare er slitsomme..

 

bah...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja.

Jeg mener, hvor mange av venninnene gidder å snakke om pc-ting, er interessert i foto, eller kan snakke om "ekle ting"? Nei, sånt kan man snakke med gutter om. Mye lettere.

De er ikke så ille på å baksnakke heller. De slår hverandre og så er de venner igjen. Ikke så mye psykisk krigføring :p

6523532[/snapback]

Du har skjønt det!

 

Male > Female

:p

Lenke til kommentar
Kom hit du.

 

Kåre står for kosen, jeg for alt annet  :cool:

6525299[/snapback]

 

Njaaa, skeptisk :p

 

Kooser sååå mye med en nyydeli hvit bokser, møter den hver dag når vi går lang tur. Store hunder er litt kos de også da, og spesielt søt er han når han blir så glad at han hopper rett opp og ned mens hele ansiktet hans stråler glede :love:

 

Men ja, hehe

 

skal besøke Robbiedeluxe jeg :)

Lenke til kommentar
Mannfolk er USTABILE, mens kvinnfolk bare er slitsomme..

6525495[/snapback]

 

Årets kommentar utropstegn.

6525503[/snapback]

 

 

:cool:

 

 

 

 

Er ikke ofte jeg har hørt om noen som gidder å bare kose med folk de ikke er interessert i som kjæreste. Det er ganske unormalt, tror jeg.

6525530[/snapback]

 

 

Da har du virkelig aldri vært her i distriktet... Her er det jaggu beint umulig å finne seg noens om ikke bare har rotet med noen for å rote med noen. Og finner du noen som kanskje bare har rotet med EN, så kan du banne på at den ene som den personen har rotet med, har vært bortpå resten av plassen her i tillegg...

 

Det er tragisk!

 

<--- føle seg sær og gammeldags. Jeg liker å ha guttevenner, eller kun nære venniner. Og skal jeg rote med noen, skal det være I et forhold.

Lenke til kommentar
Kooser sååå mye med en nyydeli hvit bokser, møter den hver dag...

6525533[/snapback]

 

Er det bare jeg som tenkte koffert der? :p

 

Det er da normalt å kose litt med noen en ikke er i forhold med. Men da vil som oftest den andre parten noe mer. Uansett, så er det deilig å ha noen å kose med. Jeg elsker å kose... :love:

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...