Goliath Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Veldig diplomatisk avgjørelse Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Juliess: Vi er ikke venner *hint hint* Darkness|: At du er rar, det vet jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Haha Jaja. Hvordan skaffer man seg egentlig venner? Jeg har helt glemt ut hvordan man får venner, og nå sitter jeg her uten en eneste en på et knøttlite sted hvor det skjer veldig lite. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 På skole, på jobb, ute i helga, gjennom familie og så videre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har nesten bare jentevenner. :S Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Darkness|: Kom hit, så kan du bli vennen min Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg syns det blir verre og verre å få venner jo eldre man blir.. Men det er vel en fase som går over, kanskje. Når man blir eldre og får barn, treffer man jo andre foreldre på forleldremøter og slikt. Artig. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har nesten bare jentevenner. :S 6524528[/snapback] Er det ikke grusomt? Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det var vel å se litt vel langt inn i fremtida. Man møter da nye folk på fest og slikt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, men min erfaring er at man blir som oftest ikke sånn knallgod venn med dem man møter på fest.. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ikke med en gang selvfølgelig, men om man har kontakt over en lenger periode. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, men min erfaring er at man blir som oftest ikke sånn knallgod venn med dem man møter på fest.. 6524574[/snapback] Jeg har faktisk blitt kjent med noen av mine beste venner på fest, da det bare klikka mellom oss med en gang... men jeg har ganske lett for å få venner da... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hehe, det er jo sant HMm.. Men jeg syns det er bedre med noen få, gode (og ekte!!) venner, enn mange man bare er på "hei" med. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hehe, det er jo sant HMm.. Men jeg syns det er bedre med noen få, gode (og ekte!!) venner, enn mange man bare er på "hei" med. 6524586[/snapback] Er jeg enig i...Jeg har selv en ganske stor vennekrets, men det blir jo alltid noen du stoler mer på, og som du ser på som nærmere venner enn andre.... Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg føler at nå for tiden får jeg mange bekjentskap, men det er vanskelig å få seg nye skikkelige venner. Alle er liksom så etablerte på vennefronten, det er vanskelig å trenge inn i vennegjenger og å få noen til å stole på deg. På en annen side har jeg fått en del nye guttevenner som siden har vist seg at å være venn er ikke nødvendigvis alt de vil. Det er absolutt ikke lett å få seg guttevenner. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg føler at nå for tiden får jeg mange bekjentskap, men det er vanskelig å få seg nye skikkelige venner. Alle er liksom så etablerte på vennefronten, det er vanskelig å trenge inn i vennegjenger og å få noen til å stole på deg. På en annen side har jeg fått en del nye guttevenner som siden har vist seg at å være venn er ikke nødvendigvis alt de vil. Det er absolutt ikke lett å få seg guttevenner. 6524595[/snapback] I can be your friend Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Darkness|: Kom hit, så kan du bli vennen min 6524533[/snapback] Tror ikke vi hadde blitt så gode venner, vi hadde vel heller begynt å sloss Jeg jobber i Oslo og bor i Hønefoss. Vanskelig å bli kjent med noen utenfor jobben når man bor så langt unna. De er i tillegg eldre enn meg alle sammen. Familien min bor i Bergen, og der bor alle vennene mine også. Ikke så lett med andre ord! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer Ja, men man kan vel være venner for det? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det er ikke det at jeg ikke har venner, tvert imot. Men alle gode vennene jeg har har jeg hatt i mange år. De nye er også venner, men ikke på samme måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå