Gå til innhold

Gutt + jente = venn?

Anbefalte innlegg

Kan gutter og jenter være bare venner, eller vil det til slutt være noe som kommer i veien?

Min mor er totalt hysterisk fordi jeg omtrent bare har kamerater, og mener at jeg skal skaffe meg noen jentevenner. Men jenter er så kjipe! Ene "venninna" mi henger med x'en min, og en annen venninne har blitt sammen med sin x som hun har snakka masse dritt om i et par mnd. Gah. Har så mye rart for seg!

Hvordan skaper man best mulig grunnlag for et vennskap med det motsatte kjønn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spørs på personligheten til personene involvert. Om du er litt "guttejente" er det lettere å ha guttevenner.

Men min erfaring er at om du har en del guttevenner, så vil nok noen av dem forelske seg i deg, om de ikke er det allerede.

Lenke til kommentar

Ja.

Jeg mener, hvor mange av venninnene gidder å snakke om pc-ting, er interessert i foto, eller kan snakke om "ekle ting"? Nei, sånt kan man snakke med gutter om. Mye lettere.

De er ikke så ille på å baksnakke heller. De slår hverandre og så er de venner igjen. Ikke så mye psykisk krigføring :p

Lenke til kommentar
LOL. Hvorfor meg? Jeg kommer i hvert fall mye bedre overens med de fleste gutter. Gutter er mye enklere å forholde seg til, samt at vi sikkert har flere felles interesser.

6523528[/snapback]

Fordi jeg veit at du har flere gutte venner enn jentevenner.

Lenke til kommentar

Det som plager meg med jenter er at de er så langsur.

De jeg kjenner og har kjent er ofte sånn at de blir fort påvirka av andre, dette er også noe som sliter litt. Det virker som det er mye mer press på jenter enn det er på gutter. Dermed så blir det litt vanskelig å stole på de. Men det er jo mi oppfatning.

darkness| Du kan jo si hvorfor du hadde flere guttevenner. Kan tenke meg til grunnen, but share it with us. Tror jeg har hørt deg sagt det før.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Jeg er veldig sjeldent langsint, men jeg er hissig. Hehe. Så jeg foretrekker å få ting ut av systemet i stedet for å gnisse på det i flere evigheter..

Og det verste jeg veit er folk som du vet snakker dritt om deg, men når de møter deg er de sååå koselige. Gah.

Lenke til kommentar
Jeg er veldig sjeldent langsint, men jeg er hissig. Hehe. Så jeg foretrekker å få ting ut av systemet i stedet for å gnisse på det i flere evigheter..

Og det verste jeg veit er folk som du vet snakker dritt om deg, men når de møter deg er de sååå koselige. Gah.

6523569[/snapback]

Du mener, de fleste jenter?

Lenke til kommentar
Jenter er veldig vanskelig av natur. De baksnakker, sladrer og oppfører seg generelt sett veldig ofte teit.

Gutter er enkle å ha med å gjøre. De sier hva de mener i stedet for å gå rundt i grøten.

6523570[/snapback]

Nemlig, det var det jeg trodde du mente.

@ Juliess jenter er no rare skapninger :p

Lenke til kommentar
Ja, de fleste jenter.

Hva er poenget med å kalle seg venn når man snakker dritt om hverandre? Jeg skjønner ikke det! Jeg går ikke rundt og sier masse piss om folk jeg liker.

6523578[/snapback]

QFT!

En kamerat av meg tok opp det her med vennegjengen vår for en ca en måned siden. Sto å skreik opp i trynet på alle hva en ekte venn var og syntes det var latterlig at vi kallte hverandre venner. Må si meg sterkt enig. Venner skal ikke prate dritt om hverandre, påstå dem skal banke hverandre, mobbe hverandre eller ljuge for hverandre.

Spessiellt ljuginga blir gjort hele tida av dem jeg går med, men det har hjelpt seg etter at han tok det opp, utrolig nok var jeg den eneste han ikke hadde noe på :) mens han fikk dem andre til å inrømme at dem baksnakka og dt ene og det andre.

Meget rar og sjelden situasjon :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg å søskenbaret mitt, vi er like gamle, eller han er 2 måneder gamlere en meg. Vi er ganske gode venner også

Vi var på en fest, der jeg pelma ei salami pølse i tryne på fyren, så slo han i meg i ansiktet. Ferdig med saken, trenger ikke å drive krig hele festen for en fillesak.

Lenke til kommentar

Gutter og jenter kan aldri være venner med mindre følgende krav oppfylles (minst et krav må være oppfylt):

1. Han er homo

2. Hun er superstygg

3. Hun er superovervektig

4. En eller begge parter er under 12 år

5. En eller begge parter er over 75 år

Er jenta normalt pen eller pen vil gutten alltid ha lyst til noe mer :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...