Maroder_S Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Logitech har lansert to nye mus rettet mot bruk med bærbare PC-er, begge av den kablede sorten. Les mer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvordan er disse størrelsesmessige? Som V200? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor ikke bare bruke en helt vanlig kablet mus når man har laptop da? Den eneste fordelen med trådløs mus, er når den er blåtann-basert slik at man ikke trenger en pinne inn i PCen først. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 står ingenting om hvor lang kabelen er på nettsidene til logitech Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fin-fine musene, lenge siden jeg har hatt lyst på en kablet en til laptoppen, men de var fine Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvorfor ikke bare bruke en helt vanlig kablet mus når man har laptop da? 6523941[/snapback] Fordi man gjerne vil kunne ha med seg den bærbare PCen overalt, og da er en stor og klumpete mus med ledning upraktisk. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hvorfor ikke bare bruke en helt vanlig kablet mus når man har laptop da? 6523941[/snapback] Fordi man gjerne vil kunne ha med seg den bærbare PCen overalt, og da er en stor og klumpete mus med ledning upraktisk. 6530763[/snapback] Kabel er kabel, trådløs er trådløs sier jeg. Trenger ikke en spesiell kabelmus til laptopen, ihvertfall ikke min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå