LeD Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Fikk pc i hodet "De to mennene braket sammen i et durabelig slagsmål tidlig en onsdag morgen. Midt under slåsskampen grep 43-åringen tak i en pc og kastet den rett i hodet på sin motstander." LeD Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Enkelte mennesker er ganske ressurs-sterke ja Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det hender eg har lyst å kaste en person mot PC'N! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 jaja hadde vel ikke gjort noe skade... micro kabinettet mitt... BTW "truffet av det tunge datakonsollet" PC eller konsoll... det er n forskjell der... Et pckonsoll er et møbel. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 08:22, skrev PIIIpower:PC eller konsoll... det er n forskjell der... Lurte litt på hva som egentlig ble kastet, ja. Røsket han alle ledninger ut av kabinettet og brukte det? (Avisen ville vel i såfall kalt det en "harddisk".) Eller var det rett og slett snakk om en komplett PC med skjerm, tastatur, printer, osv? LeD Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Vell jeg har en ganske tung PC så jeg ville ikka ha fått den oppe meg nei. Det neste ble vell skjermer og Kontorstoler. Eller kanskje Herpa CD-plater? Jeg kaster endel CDplater jeg da , har 60-70stk som er herpa her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå