Gå til innhold

16 åring kjørte dumper

Sensurert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke skjønne hvorfor det der var såååå ille.. fram til i år kunne jo 16 åringer kjøre traktor å tilhenger med totalvekt på 40 tonn som går i 60 lovlig..

6523809[/snapback]

Forskjellen er vel at man nesten kan kjøre over en lastebil med den greia der. ^^

Lenke til kommentar
kan ikke skjønne hvorfor det der var såååå ille.. fram til i år kunne jo 16 åringer kjøre traktor å tilhenger med totalvekt på 40 tonn som går i 60 lovlig..

6523809[/snapback]

Forskjellen er vel at man nesten kan kjøre over en lastebil med den greia der. ^^

6524022[/snapback]

Nå var denne på bare 34tonn fulllastet, som det står har han lov å kjøre en på 25tonn noe denne er uten last. Mistenker at dette rett og slett bare var en glipp på regelverket fra maskineier sin side.

Like stor sak om jeg skulle kjørt en Lastebil, som jeg forøvrig har gjort flere ganger uten å komme i vg :hrm:

Lenke til kommentar
Man aspirerer jo gjerne til større kjøretøy etter hvert som man vokser til, men hvor skal han gå videre fra dette?

6526681[/snapback]

Hit?

6526737[/snapback]

1. Hva er det der?

2. Hvor mange mennesker styrer egentlig den greia der?

3. Hvorfor ser en ut som en intergalaktisk morder-ufo?

Lenke til kommentar
1. Hva er det der?

2. Hvor mange mennesker styrer egentlig den greia der?

3. Hvorfor ser en ut som en intergalaktisk morder-ufo?

6527070[/snapback]

Det er en skovellaster. Vi har en sånn på jobben, bare litt mindre. :)

Edit: Og med "litt" mener jeg "ganske mye". ;)

Endret av Rikky
Lenke til kommentar

En venn av far min, som jeg også vet godt er rygga over bilen sin på jobb med hjullaster, han jobber i ei kalkgruve og der har de temmelig store hjullastere, så hadde han tydeligvis glemt att han hadde parkert bilen sin der og rygga over den, han merka ikke att han hadde rygga over bilen sin før den kom fram igjen forran, noe flatere enn før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...