Fredrik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Sapentia, du fjernet spoilertaggen som jeg la inn. For at jeg skal kunne moderere tråden anbefaler jeg dere å avklare hvorvidt denne tråden følger norsk eller amerikansk sendeskjema. Jeg sender en PM til trådstarter for å avklare. Inntil videre vil jeg be dere plassere diskusjon rundt ting som ikke er sendt i Norge i spoilertags. Emnetittel vil bli redigert for å advare mot spoilers inntil videre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 snip Du glemte en "OMG!!" i emnefeltet. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Sapentia, du fjernet spoilertaggen som jeg la inn. For at jeg skal kunne moderere tråden anbefaler jeg dere å avklare hvorvidt denne tråden følger norsk eller amerikansk sendeskjema. Jeg sender en PM til trådstarter for å avklare. Inntil videre vil jeg be dere plassere diskusjon rundt ting som ikke er sendt i Norge i spoilertags. Emnetittel vil bli redigert for å advare mot spoilers inntil videre. Å. Jeg trodde det var jeg som hadde gjort det, jeg. SÅ jeg tok den vekk, siden det er blitt sendt her i Norge. Trodde ikke det trengte å være i spoilere alikevel, jeg. Beklager. La den tilbake i spoilertagg jeg, da. Endret 29. november 2007 av Sapientia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da vil denne tråden heretter fokusere på det amerikanske sendeskjemaet. For diskusjon rundt det norske kan dere bruke denne tråden. Så unngår vi spoilere om hverandre. Ting som er sendt i USA trenger altså ikke spoilertags lengre i denne tråden. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 jaja, nå er det kun en uke igjen til neste episode, gleder meg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva skjedde i forrige episode igjen? Jeg har hukommelse som en dement gullfisk Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Forrige episode's promo finner du her Endret 3. januar 2008 av Ennasus Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Ingen tvil om at serien er råbra, men meredith ødelegger mye. hvem syns dere forresten george skal være sammen med, izzy eller kona? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hva mener du med at Meredith ødelegger mye? ; ) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Jeg liker henne ikke. synes hun er usympatisk og egoistisk. men det at hun vekker de følelsene hos meg er bra, det som er irriterende er at ting order seg for henne ettersom hun er hovedpersonen (det at hun fikk shepard til slutt b.l.a.). Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Fikk egentlig Meredith Derek tilslutt?? *lurt smil* George burde være med Callie, etter min mening. Izzie og George passer bedre som venner. I dag er forresten episode 11, Lay your hands on me:) for de som ikke visste det;) Lenke til kommentar
prada8 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hehe, jeg vet at de har problemer i de nyeste episodene, men det ordner seg nok til slutt skal du se. Enig med deg, synd det ikke blir sånn. Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Tja, det går nok bra tilslutt. Men hun der Rose som flørter med Derek går meg litt på nervene Lenke til kommentar
Rockagirl Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Ingen tvil om at serien er råbra, men meredith ødelegger mye. hvem syns dere forresten george skal være sammen med, izzy eller kona? Han må helt klart være sammen med Callie! Jeg kommer til å skrike hvis han og Izzie blir sammen! Lenke til kommentar
maxell Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet når neste episode sendes? Har jo vært en lang juleferie, så fikk vi 1 episode på nyåret, og nå har det vært nye 2 uker med "ferie". Er det denne forfatterstreiken som er årsaken til dette?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror nok vi må vente til streiken er over før vi kan se nye episoder. Lenke til kommentar
Morgaine Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det er vel fortsatt ikke kommet flere episoder? Noen som vet når det skjer? Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 24 April sendes nye GA episoder i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå