Gå til innhold

Greys Anatomy - Amerikansk sendeskjema [Here be SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Sapentia, du fjernet spoilertaggen som jeg la inn.

For at jeg skal kunne moderere tråden anbefaler jeg dere å avklare hvorvidt denne tråden følger norsk eller amerikansk sendeskjema. Jeg sender en PM til trådstarter for å avklare.

Inntil videre vil jeg be dere plassere diskusjon rundt ting som ikke er sendt i Norge i spoilertags. Emnetittel vil bli redigert for å advare mot spoilers inntil videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sapentia, du fjernet spoilertaggen som jeg la inn.

For at jeg skal kunne moderere tråden anbefaler jeg dere å avklare hvorvidt denne tråden følger norsk eller amerikansk sendeskjema. Jeg sender en PM til trådstarter for å avklare.

Inntil videre vil jeg be dere plassere diskusjon rundt ting som ikke er sendt i Norge i spoilertags. Emnetittel vil bli redigert for å advare mot spoilers inntil videre.

Å. Jeg trodde det var jeg som hadde gjort det, jeg. SÅ jeg tok den vekk, siden det er blitt sendt her i Norge. Trodde ikke det trengte å være i spoilere alikevel, jeg. Beklager. La den tilbake i spoilertagg jeg, da.

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg liker henne ikke. synes hun er usympatisk og egoistisk. :p men det at hun vekker de følelsene hos meg er bra, det som er irriterende er at ting order seg for henne ettersom hun er hovedpersonen (det at hun fikk shepard til slutt b.l.a.).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...