edge Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må si meg enig der! second. Thats proper entertainment. Likte også dette bildet(kan være spoiler for de som følger med på TV2) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Veldig symbolsk det de gjorde der ja... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men jeg tror ikke han er nazi per dags dato. Jeg tro han bare VAR det i "ungdommens dårskap" og så bare var for flau til å la dem se det Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Veldig symbolsk det de gjorde der ja... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men jeg tror ikke han er nazi per dags dato. Jeg tro han bare VAR det i "ungdommens dårskap" og så bare var for flau til å la dem se det satt å tenkte at hu komm til å jamme skapellen i halsen hans jeg Men det du sier kan jo stemme Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 satt å tenkte at hu komm til å jamme skapellen i halsen hans jeg Men det du sier kan jo stemme Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han jobba jo tett med en farget kollega i ambulansen så jeg fikk følelsen av at det var et tilbakelagt stadie for han Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Gleden over å ha funnet en tråd om Grey's ble straks overskygget av den enorme irritasjonen over folk som ikke kan å bruke spoilertags. Takker så meget. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hva mener du? Vi har jo puttet alle info om hva som skjer i episoder som ikke er vist på TV2 i spoiler jo... Endret 24. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Dere, ja, men det var noen lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 ah... missforsto jeg da Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Går så fint så. Har ufrivillig fått med meg en del spoilers, så jeg må vel slutte å henge på nett snart, for ikke å ødelegge mer Uansett så er det en knall serie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Den blir bare bedre og bedre. det kan jeg love deg Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Aiaiai. Spennende episode å går, for de som følger med på TV2. Lurer på om jeg kan vente helt til neste uke med å se neste. ;O Men jeg tror så absolutt ikke at Meredith dør. Lenke til kommentar
edge Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Aiaiai. Spennende episode å går, for de som følger med på TV2. Lurer på om jeg kan vente helt til neste uke med å se neste. ;O Men jeg tror så absolutt ikke at Meredith dør. Jeg VET om hun gjør det Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 *Hysj!* Vil ikke vite at du vet noe jeg ikke vet.. Meeeen, jeg mener å ha lest om henne fra sesong fire, eller noe. Hun -kan- ikke dø. Ikke tale om. =S Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig .. Endret 28. november 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig .. Ååå. det ligger vel i kortene, at hovedpersonen ikke kommer til å dø! Hun vokner nok igjen neste gang.. Kjempebra episode! Gleder meg til neste gang! Litt freak-out at hun møtte både Danny og han typen i den bombe-episoden , altså de som var døde! Kuul story-line. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 århh jeg synes det var teit! Håper det ikke blir sånn overnaturlig drittserie... Men det kan jo være hun dør, slik som for eksmepel hun som er fortellerstemmen i frustrerte fruer Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Neh. Jeg tror ikke hun dør. =) Syntes det var litt gripende med hu lille jenta, jeg. Ble irritert på henne da hu ikke fortalte folk hvor Meredith var, før hun tilslutt viste Derek det, men, hun var jo i sjokk. Stakkars lille jente. Endret 29. november 2007 av Sapientia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Jeg vet ikke hva som er spoilers her, og hva som ikke er. Så om noen vil være vennlig å peke de ut for meg... Kan jo ikke sensurere hele tråden heller. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan jeg få foreslå at brukeren som laget tråden legger til "(Advarsel: Spoilere)" i tittelen, så slipper vi sensurere alt..? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Men da kan man vel prate om sesonger som ikke har gått i Norge enda, da!? Hvis hele tråden blir med spoilere. Hva gjør jeg da? Jeg følger det norske sendesjemaet. Kan vi ikke bare legge alt som -ikke- er blitt sendt på TV i Norge i spoilere, og det som er blitt sendt uten? Kanskje det som opprinnelig var meningen, men jeg er ikke helt inne i disse forumgreiene enda, så jeg la endel i spoilere, jeg. Ihvertfall det jeg trodde kom til å skje. Endret 28. november 2007 av Sapientia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå