Gå til innhold

Greys Anatomy - Amerikansk sendeskjema [Here be SPOILERS!]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig symbolsk det de gjorde der ja...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men jeg tror ikke han er nazi per dags dato. Jeg tro han bare VAR det i "ungdommens dårskap" og så bare var for flau til å la dem se det

satt å tenkte at hu komm til å jamme skapellen i halsen hans jeg :p

Men det du sier kan jo stemme :hmm:

Lenke til kommentar

satt å tenkte at hu komm til å jamme skapellen i halsen hans jeg :p

Men det du sier kan jo stemme :hmm:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
han jobba jo tett med en farget kollega i ambulansen så jeg fikk følelsen av at det var et tilbakelagt stadie for han
Lenke til kommentar

Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? :) Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig ..

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? :) Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig ..

Ååå. det ligger vel i kortene, at hovedpersonen ikke kommer til å dø! Hun vokner nok igjen neste gang.. :D

Kjempebra episode! Gleder meg til neste gang! Litt freak-out at hun møtte både Danny og han typen i den bombe-episoden , altså de som var døde! Kuul story-line. :yes:

Lenke til kommentar

Neh. Jeg tror ikke hun dør. =)

Syntes det var litt gripende med hu lille jenta, jeg. Ble irritert på henne da hu ikke fortalte folk hvor Meredith var, før hun tilslutt viste Derek det, men, hun var jo i sjokk. Stakkars lille jente. ;)

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Men da kan man vel prate om sesonger som ikke har gått i Norge enda, da!? Hvis hele tråden blir med spoilere. Hva gjør jeg da? :ohmy: Jeg følger det norske sendesjemaet. :p

Kan vi ikke bare legge alt som -ikke- er blitt sendt på TV i Norge i spoilere, og det som er blitt sendt uten?

Kanskje det som opprinnelig var meningen, men jeg er ikke helt inne i disse forumgreiene enda, så jeg la endel i spoilere, jeg. Ihvertfall det jeg trodde kom til å skje. :p

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...