Gå til innhold

Greys Anatomy - Amerikansk sendeskjema [Here be SPOILERS!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig symbolsk det de gjorde der ja...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
men jeg tror ikke han er nazi per dags dato. Jeg tro han bare VAR det i "ungdommens dårskap" og så bare var for flau til å la dem se det

 

satt å tenkte at hu komm til å jamme skapellen i halsen hans jeg :p

 

Men det du sier kan jo stemme :hmm:

 

Lenke til kommentar

Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? :) Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig ..

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Den episoden var nesten på grensen til å bli stygg.. En time under vann (kanskje ikke helt en time?) og likevel overlever hun (går jeg ut i fra!)? :) Jaja.. Vet ikke helt hva jeg skal tro.. MEN tviler på de ville knælt hovedpersonen så tidlig ..

Ååå. det ligger vel i kortene, at hovedpersonen ikke kommer til å dø! Hun vokner nok igjen neste gang.. :D

Kjempebra episode! Gleder meg til neste gang! Litt freak-out at hun møtte både Danny og han typen i den bombe-episoden , altså de som var døde! Kuul story-line. :yes:

Lenke til kommentar

Men da kan man vel prate om sesonger som ikke har gått i Norge enda, da!? Hvis hele tråden blir med spoilere. Hva gjør jeg da? :ohmy: Jeg følger det norske sendesjemaet. :p

Kan vi ikke bare legge alt som -ikke- er blitt sendt på TV i Norge i spoilere, og det som er blitt sendt uten?

Kanskje det som opprinnelig var meningen, men jeg er ikke helt inne i disse forumgreiene enda, så jeg la endel i spoilere, jeg. Ihvertfall det jeg trodde kom til å skje. :p

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...