P1ndy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Litt action blandet med litt "suppe", gjør susen.. Der har du oppskriften på god underholdning for oss standard tv-slaver.. Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Litt action blandet med litt "suppe", gjør susen.. Der har du oppskriften på god underholdning for oss standard tv-slaver.. Hva er det nå han heter han "klysa", de kaller han Mcsteamy... Det er han som er spesialist i plastisk kirurgi.., han er "rivalen" til Meredith`s kjæreste... Han er faktisk litt hot... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hvor langt har de norske sendingene kommet nå? Selv så følger jeg de amerikanske Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hvor langt har de norske sendingene kommet nå?Selv så følger jeg de amerikanske Vet ikke episodenummer, men siste episode var kort fortalt slik: Callie og George har giftet seg.. Izzie har startet Denny's Memorial Clinique. Meredith og Han derre legen er sammen igjen (sikkert ikke lenge). En dame med radioaktivt blod holdt på å sette hele ansattegjenen ut av spill på sykehuset.. : ) Har jeg glemt noe..? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Han heter Mark Sloan tror jeg det var.. heheh Husker ikke hva episodenummer, men det har komt til når morra til Meridith fikk klare øyeblikk, og med hu dama med det giftige, smittsomme blodet.... den episoden var btw jævli bra .:D Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 hvor langt har de norske sendingene kommet nå?Selv så følger jeg de amerikanske I går så vi episode 14 i 3 sesong. Hvor langt er det kommet i USA? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 ses4ep8 blir vel sendt i natt om jeg husker riktig. Mange bra episoder i sesong 3. Dere har mye å glede dere til Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ses4ep8 blir vel sendt i natt om jeg husker riktig. Mange bra episoder i sesong 3. Dere har mye å glede dere til Yepp, jeg kommer til å sitte klar foran TV`n hver tirsdags kveld... Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 ses4ep8 blir vel sendt i natt om jeg husker riktig. Mange bra episoder i sesong 3. Dere har mye å glede dere til Yepp, jeg kommer til å sitte klar foran TV`n hver tirsdags kveld... Me 2.. Allerede onsdag morgen gleder jeg meg til neste.. Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Er det på Tv 2 Sebra? Endret 17. november 2007 av Nojiri Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Er det på Tv 2 Sebra? Nei, det går jo på Tv2 tirsdag lk. 21:40 (?) Gjør det ikke..? Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Er det på Tv 2 Sebra? Nei, det går jo på Tv2 tirsdag lk. 21:40 (?) Gjør det ikke..? Sorry, misforstod. Har opplevd når jeg har fulgt med på andre serier at de viser nye episoder på andre kanaler.. Eks. at det mest sette tispunktet for en serie er på kveldstid på NRK 1., men at de viser nye episoder på NRK2. tidlig dagen etter.. Er det noen som skjønner hva jeg mener?? :cry:Ja, selvfølgelig går det tirsdags-kvelder kl.21.40!! Tenkte du satt inne med info jeg ikke har. Endret 18. november 2007 av Nojiri Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sorry.. Er mulig du har riktig, men jeg er ikke så veldig nerd på dette området Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Sorry.. Er mulig du har riktig, men jeg er ikke så veldig nerd på dette området ok, da sitter vi klar på tirsdags kveld kl.21.40, deal? Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Synes det er en veldig bra serie. Er litt overrasket over hvor godt jeg likte denne serien. Digger for det meste action/drama serier ala Lost, Heroes, 24, Dexter, Rescue Me og Smallville, men Greys er en serie som blander humor med drama og spenning på en meget god måte. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Sorry.. Er mulig du har riktig, men jeg er ikke så veldig nerd på dette området ok, da sitter vi klar på tirsdags kveld kl.21.40, deal? Jeg er med.. EDit: Det var en sabla festlig episode.. En smule overdrevet, men fortsatt bra.. Endret 21. november 2007 av Andy-P Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så dere episoden i går? Bra hæ? Spennende slutt også, håper Meredith kan svømme!! Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Så dere episoden i går? Bra hæ? Spennende slutt også, håper Meredith kan svømme!! Hun bør ikke dø.. Ingen må si om hun dør eller ikke for da blir jeg bar ungira.. Venter spent på neste episode. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 23. november 2007 Del Skrevet 23. november 2007 aha nice "to be continued" på den nyeste amerikanske (s04e09) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå