Gå til innhold

Greys Anatomy - Amerikansk sendeskjema [Here be SPOILERS!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cristina var gravid utenfor livmoren eller noe slik, og en dag besvimte hun midt i operasjonssalen, ble lagt inn som pasient, men de klarte ikke redde barnet.. :ermm:

 

Hvis dere ønsker å diskutere grey's på et norsk forum kun for den serien, kan dere gå inn her http://www.takeforum.com/greysanatomy ! Den er både for de som kun har sett sesong 2, og for de som har fått sett sesong 3. men sesongene er separate, slik at man unngår spoilere for de som ikke ønsker det! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Er bare to tv-serier jeg får med meg, det er GA og House.

 

GA er en av mine favorittserier! Elsker det! Og har skikkelige abstinenser nå!

 

Og så er de så flinke med musikken!

 

Opp med en hånd, hvem her fikk også Snow Patrols Chasing Cars på hjernen etter slutten på sesong 2?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

GA er en av de bedre amerikanske seriene som går. Ikke det vanlige helte-kjøret som ofte finnes amerik.serier... gleder meg også til tirsdagene :new_woot: Var det noen som så episoden i går? Der George og Cassie hadde giftet seg i Vegas..., forstår meg ikke helt på de to.. virker ikke som George helt får bestemt seg for hva han vil med damer.. :hmm:

Lenke til kommentar
GA er en av de bedre amerikanske seriene som går. Ikke det vanlige helte-kjøret som ofte finnes amerik.serier... gleder meg også til tirsdagene :new_woot: Var det noen som så episoden i går? Der George og Cassie hadde giftet seg i Vegas..., forstår meg ikke helt på de to.. virker ikke som George helt får bestemt seg for hva han vil med damer.. :hmm:

House, Dexter, Heroes, Prison Break, Las Vegas, Californication, Lost, CSI.....

 

Skal sies at jeg bare følger med på de tre første. Heltekjør my ass. De legene i GA er jo helter de også.... de spiller bare på klisje-grine-føle-synd-på-meg-selv-om-jeg-er-flink-og-redder-liv-faktoren.

 

House er 100 ganger bedre, med bedre skuespillere, et mye mer realisitsk plot (eks. medisinen) og uten all klisjeen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...