Sheldon C Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Har bare sett de to første og var faktisk veldig imponert. Man blir bare klistret til skjermen. Beste legeserie? Selfølgelig Chicago Hope! 6524827[/snapback] Noen som vet om det er planlagt noen sone 2 norsk teksting utgivelse av Chicago Hope?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Christina tok abort, ikke sant? Jeg mener, hun er ikke gravid men det var vel aldri en episode der man så det? Må nok ha sluntret litt når det ble snakket om det, det hadde vært kjekt om noen kunne bekrefte dette for meg. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Hvis ikke jeg husker feil oppstod det komplikasjoner med barnet, og de klarte ikike å redde det. Lenke til kommentar
nurlaithiel Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Cristina var gravid utenfor livmoren eller noe slik, og en dag besvimte hun midt i operasjonssalen, ble lagt inn som pasient, men de klarte ikke redde barnet.. Hvis dere ønsker å diskutere grey's på et norsk forum kun for den serien, kan dere gå inn her http://www.takeforum.com/greysanatomy ! Den er både for de som kun har sett sesong 2, og for de som har fått sett sesong 3. men sesongene er separate, slik at man unngår spoilere for de som ikke ønsker det! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Har sett nesten alle episodene som har blitt vist på Tv2. Liker denne serien veldigt godt. Nokon som veit om at den kjem tilbake på Tv2 skjermen i framtida? Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. april 2007 Del Skrevet 9. april 2007 Står et sted tidligere i tråden at neste sesong kommer til våren. Men kan ikke være sikker på om tv2 henter de inn kjapt, men oss tilhengere håper jo på et snart comeback Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Er bare to tv-serier jeg får med meg, det er GA og House. GA er en av mine favorittserier! Elsker det! Og har skikkelige abstinenser nå! Og så er de så flinke med musikken! Opp med en hånd, hvem her fikk også Snow Patrols Chasing Cars på hjernen etter slutten på sesong 2? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hurra, da får vi se sesong 4 sent i år. Eneste er at hun rødhårede forsvinner. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dårlige skuespillere, dårlig manus, platt humor, dårlige dialoger, overfladisk persongalleri, fullt i klisjeer og til tider utrolig irriterende. Frustrerte Fruer er faktisk 10.000 ganger bedre. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Kan inrømme at det kanskje er på tide å slutte nå, de prøver seg på at alt mulig skal skje i den serien. Hva er det neste, et atombombe i nabostaten? Det er best å slutte mens serien fremdeles er god. Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Husk å se Grey's Anatomy i dag Mykje betre enn CSI! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Morsom, underholdene og alvorlig på samme tid. En ganske god serie i mine øyne. Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 GA er en av de bedre amerikanske seriene som går. Ikke det vanlige helte-kjøret som ofte finnes amerik.serier... gleder meg også til tirsdagene Var det noen som så episoden i går? Der George og Cassie hadde giftet seg i Vegas..., forstår meg ikke helt på de to.. virker ikke som George helt får bestemt seg for hva han vil med damer.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hurra, da får vi se sesong 4 sent i år. Eneste er at hun rødhårede forsvinner. damn! kordan veit du det og kvifor då? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Den som gikk på tv2 i går var egentlig en suppeepisode av dimensjoner, jeg tenkte at dette var kjedelige saker.. Men så kom så klart en dame med radioaktivt blod og reddet kvelden.. Spennende.. Lenke til kommentar
Nojiri Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Litt action blandet med litt "suppe", gjør susen.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 GA er en av de bedre amerikanske seriene som går. Ikke det vanlige helte-kjøret som ofte finnes amerik.serier... gleder meg også til tirsdagene Var det noen som så episoden i går? Der George og Cassie hadde giftet seg i Vegas..., forstår meg ikke helt på de to.. virker ikke som George helt får bestemt seg for hva han vil med damer.. House, Dexter, Heroes, Prison Break, Las Vegas, Californication, Lost, CSI..... Skal sies at jeg bare følger med på de tre første. Heltekjør my ass. De legene i GA er jo helter de også.... de spiller bare på klisje-grine-føle-synd-på-meg-selv-om-jeg-er-flink-og-redder-liv-faktoren. House er 100 ganger bedre, med bedre skuespillere, et mye mer realisitsk plot (eks. medisinen) og uten all klisjeen. Lenke til kommentar
edge Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 underholdende. klarer å være morsom og seriøs om en annen, og på så måte gjør det ganske godt. Agreed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå