Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ser ikke på serien, men jeg så tilfeldigvis på tv'en når episoden begynte i går, og da sa de at den episoden hadde satt seerrekord i USA. Vet ikke hvilket episodenr. det er, men her er hvertfall TV2 sin beskrivelse av episoden: Sykehuset er fortsatt i unntakstilstand, men Burke og Meredith klarer endelig å fjerne eksplosivene. Sykehuset er fortsatt i "Code Black" etter at ambulansen brakte inn en pasient med kroppen full av udetonert sprengstoff. Burke og Meredith klarer endelig å fjerne eksplosivene fra pasienten, men på vei ut fra sykehuset eksploderer det hele i hendene på Dylan. Samtidig nekter Bailey å føde babyen uten ektemannen ved sin side. Addison er sterkt uenig: Babyen må ut, og hun ser helst at Bailey samarbeider. George må hjelpe Addison med å overtale Bailey og det er han som til slutt når fram til henne. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er sitatet ditt hva de skrev om episoden før de sendte den? Herre min hatt, det ødelegger jo hele episoden. Ser ut som det er ca 5 episoder igjen av sesong 2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Haha! Nice spoiler da! Feet episode i går.. Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Må si at episoden i går var GRUSOMT BRA. Er sjelden jeg ser på sykehusserier, men denne er bare utrolig digg. Fikk nesten hjerteattakk når greien ekploderte selv om jeg visste a det kom til å skje. :O Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det sitatet var lagt ut før episoden ble sendt ja. Ble lagt ut på tv2 sine nettsider forrige fredag faktisk. Skjønner ikke poenget. :!: Men det er jo sånn med mange promovideoer som vises på norsk tv også. Altfor mye spoilere. Og i motsetning til promoer på nettet, så kan man jo ikke velge å ikke se dem heller, om man er uheldig nok og sitter foran skjermen når en diger spoiler popper fram. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ja jeg synes det er veldig kjekt å se på Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ikke Bedre en Nip/Tuck Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Veldig artig det, men er litt flau over det. Gutta i klassen sier det er for jenter:P Lenke til kommentar
flippant Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Veldig artig det, men er litt flau over det. Gutta i klassen sier det er for jenter:P 7449125[/snapback] Haha! Han jeg bor med sier akkurat det samme. Ser det med fruen, og selv om det er rimelig lett å se at dette er skrevet for damer, er det tidvis bra drama. Personlig er jeg helt mo i knærne for Kate Walsh. På tross av den åpenbaringen er fortsatt House bedre. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sesong 3 er litt kjedelig i forhold til de to forrige Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Døde duden med eksplosivene i hånda? Har aldri sett en episoden men ble VELDIG nysgjerrig Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 hvordan episode i sesong 2, på tv er vi kommet til? Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 De to siste episodene var vel dobbeltepisodene med sprengstoffet osv. Da blir neste episode 2x19 Yesterday. http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/greysanath...ticle827918.ece Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Sesong 3 er litt kjedelig i forhold til de to forrige 7456292[/snapback] Sa jo ingenting om det i heiletatt etterpå...litt rart å berre kutte han ut sånn utan å sei nokke... Lenke til kommentar
lenehehe Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg elsker denne serien! Sitter klistret hver tirsdagskveld. House synes jeg var bra, men nå begynner jeg å bli lei. Føler det er det samme hver gang bare med nye sykdommer... De prøver seg frem 4-5 ganger før de treffer og redder pasienten... Lenke til kommentar
Mollin Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Fytti grisen så bitch Meredith er! Stakkars George. Håper han glemmer henne etter det der. Hu kan bare glemme å sette opp et sånn "jeg-er-så-ulykkelig-fordi-han-dumpa-meg-og-gikk-tilbake-til-kona"-tryne nå i alle fall. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Synes det er en kjempeserie. Usikker på om jeg bumper nå. Hvor langt har serien kommet i Norge? Lenke til kommentar
kallekul Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Veldig artig det, men er litt flau over det. Gutta i klassen sier det er for jenter:P 7449125[/snapback] vet.. personlig synes jeg det er en utrolig bra serie, men blir jo slevsagt "ertet" og har hørt en del at det er for jenter av vennene mine. Forstår jo litt hva de mener, men det er for bra til å ikke bli sett.... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Synes det er en kjempeserie. Usikker på om jeg bumper nå. Hvor langt har serien kommet i Norge? 8118569[/snapback] Pause til høsten, da begynner sesong 3. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvilken episode var det når en av de måtte gå ned i et trykkkammer eller noe sånt, og fikk klaustrofobi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå