Gå til innhold

Greys Anatomy - Amerikansk sendeskjema [Here be SPOILERS!]


Anbefalte innlegg

Ser ikke på serien, men jeg så tilfeldigvis på tv'en når episoden begynte i går, og da sa de at den episoden hadde satt seerrekord i USA.

Vet ikke hvilket episodenr. det er, men her er hvertfall TV2 sin beskrivelse av episoden:

 

Sykehuset er fortsatt i unntakstilstand, men Burke og Meredith klarer endelig å fjerne eksplosivene.

 

Sykehuset er fortsatt i "Code Black" etter at ambulansen brakte inn en pasient med kroppen full av udetonert sprengstoff. Burke og Meredith klarer endelig å fjerne eksplosivene fra pasienten, men på vei ut fra sykehuset eksploderer det hele i hendene på Dylan.

 

Samtidig nekter Bailey å føde babyen uten ektemannen ved sin side. Addison er sterkt uenig: Babyen må ut, og hun ser helst at Bailey samarbeider. George må hjelpe Addison med å overtale Bailey og det er han som til slutt når fram til henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det sitatet var lagt ut før episoden ble sendt ja. Ble lagt ut på tv2 sine nettsider forrige fredag faktisk. Skjønner ikke poenget. :!:

Men det er jo sånn med mange promovideoer som vises på norsk tv også. Altfor mye spoilere. Og i motsetning til promoer på nettet, så kan man jo ikke velge å ikke se dem heller, om man er uheldig nok og sitter foran skjermen når en diger spoiler popper fram.

Lenke til kommentar
Veldig artig det, men er litt flau over det. Gutta i klassen sier det er for jenter:P

7449125[/snapback]

 

Haha! Han jeg bor med sier akkurat det samme. Ser det med fruen, og selv om det er rimelig lett å se at dette er skrevet for damer, er det tidvis bra drama.

 

Personlig er jeg helt mo i knærne for Kate Walsh.

 

katewalsh.jpg

 

På tross av den åpenbaringen er fortsatt House bedre.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Veldig artig det, men er litt flau over det. Gutta i klassen sier det er for jenter:P

7449125[/snapback]

 

vet.. personlig synes jeg det er en utrolig bra serie, men blir jo slevsagt "ertet" og har hørt en del at det er for jenter av vennene mine.

Forstår jo litt hva de mener, men det er for bra til å ikke bli sett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...