abrj Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 En kjenning av meg var i Brasil, og gikk inn på et horehos for å få justert lodda, dette horehuset hadde en bar og han satte seg der. Her møtte han ei lekker snelle, de pratet litt, de klina litt og gikk inn på rommet hennes… Han vrengte av seg klærne, kølla stod som en batong og han la seg på senga… Det var da hun kledde av seg, og blottla en like stiv kølle, og hun var ikke den eneste shemalen på huset… Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sitter å sikler på tastaturet, kommer på en opplevelse fra søramerika, noen som har lyst til å miste nattesøvnen? 6538289[/snapback] Hehe, Kom igjen.. Selv om det muligens blir off topic.. De one nite'ene jeg har hatt der nede, har vært svært suksessfulle alle sammen!! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) En kjenning av meg var i Brasil, og gikk inn på et horehos for å få justert lodda, dette horehuset hadde en bar og han satte seg der. Her møtte han ei lekker snelle, de pratet litt, de klina litt og gikk inn på rommet hennes… Han vrengte av seg klærne, kølla stod som en batong og han la seg på senga… Det var da hun kledde av seg, og blottla en like stiv kølle, og hun var ikke den eneste shemalen på huset… 6538292[/snapback] Det er der sailorboy erfaringen kommer inn.. Køllesjekk obligatorisk.. Det er faen ikke godt å vite med rett size ølbriller på. Endret 22. juli 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Sitter å sikler på tastaturet, kommer på en opplevelse fra søramerika, noen som har lyst til å miste nattesøvnen? 6538289[/snapback] Hehe, Kom igjen.. Selv om det muligens blir off topic.. De one nite'ene jeg har hatt der nede, har vært svært suksessfulle alle sammen!! 6538297[/snapback] Hehe , mine har vært vellykket sinnsyke , og siden vi "lever" i en offtopictråd passer de som i en litt for liten kondom. Edit: Slike nervepirrende historier fra virkeligheten tar litt tid å nedtegne. Jeg vil bare slenge ut åter som: Sør Amerika, Barracuda, haier, forplantningsassistenter, stjelte båter, sinnsyke sørlendinger, tsunami, fyll og hor ... Kommer tilbake med mere tull og tøys, so god help me Endret 22. juli 2006 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Sitter å sikler på tastaturet, kommer på en opplevelse fra søramerika, noen som har lyst til å miste nattesøvnen? 6538289[/snapback] Hehe, Kom igjen.. Selv om det muligens blir off topic.. De one nite'ene jeg har hatt der nede, har vært svært suksessfulle alle sammen!! 6538297[/snapback] Gode historier, kjør på Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 En kjenning av meg var i Brasil, og gikk inn på et horehos for å få justert lodda, dette horehuset hadde en bar og han satte seg der. Her møtte han ei lekker snelle, de pratet litt, de klina litt og gikk inn på rommet hennes… Han vrengte av seg klærne, kølla stod som en batong og han la seg på senga… Det var da hun kledde av seg, og blottla en like stiv kølle, og hun var ikke den eneste shemalen på huset… 6538292[/snapback] Det er der sailorboy erfaringen kommer inn.. Køllesjekk obligatorisk.. Det er faen ikke godt å vite med rett size ølbriller på. 6538307[/snapback] Den har jeg spasert rett inn i selv, og faenskapet var hårete som en Orangoutang. Jeg gryntet som en gris, og hoppet på verket, aldri hatt det så moro i mitt relativt syndige liv. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 En kjenning av meg var i Brasil, og gikk inn på et horehos for å få justert lodda, dette horehuset hadde en bar og han satte seg der. Her møtte han ei lekker snelle, de pratet litt, de klina litt og gikk inn på rommet hennes… Han vrengte av seg klærne, kølla stod som en batong og han la seg på senga… Det var da hun kledde av seg, og blottla en like stiv kølle, og hun var ikke den eneste shemalen på huset… 6538292[/snapback] Det er der sailorboy erfaringen kommer inn.. Køllesjekk obligatorisk.. Det er faen ikke godt å vite med rett size ølbriller på. 6538307[/snapback] Den har jeg spasert rett inn i selv, og faenskapet var hårete som en Orangoutang. Jeg gryntet som en gris, og hoppet på verket, aldri hatt det så moro i mitt relativt syndige liv. 6538393[/snapback] Hehe.. Never mind, turn over! -som en gammel kaptein i vårt gamle rederi en gang sa.. Ikke spør, for jeg husker ikke hva han hette.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe.. Never mind, turn over! -som en gammel kaptein i vårt gamle rederi en gang sa.. Ikke spør, for jeg husker ikke hva han hette.. 6538408[/snapback] Heisann Fhj, skal vi møtes her imorgen kl 18 med hver vår tåredryppende historie fra virkeligheten? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe.. Never mind, turn over! -som en gammel kaptein i vårt gamle rederi en gang sa.. Ikke spør, for jeg husker ikke hva han hette.. 6538408[/snapback] Heisann Fhj, skal vi møtes her imorgen kl 18 med hver vår tåredryppende historie fra virkeligheten? 6538468[/snapback] Vi får gjøre det.. Det er ølldag i dag.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har svært få tåredryppende historier. Det er nok stort sett gledestårer om det skulle være noe. Hehe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Hehe.. Never mind, turn over! -som en gammel kaptein i vårt gamle rederi en gang sa.. Ikke spør, for jeg husker ikke hva han hette.. 6538408[/snapback] Heisann Fhj, skal vi møtes her imorgen kl 18 med hver vår tåredryppende historie fra virkeligheten? 6538468[/snapback] Vi får gjøre det.. Det er ølldag i dag.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har svært få tåredryppende historier. Det er nok stort sett gledestårer om det skulle være noe. Hehe 6538491[/snapback] Let's try ..., jeg har en ordentlig røverhistorie (selopplevd) fra Bahia. Gleder meg til å dele den med "villige ofre" Lenke til kommentar
mandela Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) PencilCase, dersom du ennå ikke har hatt noe på trykk, vurderer du det? Du har skrivetalent! Din skrivestil er engasjerende, noe som gjør at dine historier er ekstra morsomme Endret 23. juli 2006 av modellmakt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 PencilCase, dersom du ennå ikke har hatt noe på trykk, vurderer du det? Du har skrivetalent! Din skrivestil er engasjerende, noe som gjør at dine historier er ekstra morsomme Å jobbe på båt gir gjerne mange "spesielle" opplevelser, har noen på lager selv, så godt som alle fører til lattertårer når de fortelles i passende kretser, men holder de privat enn så lenge. Men jeg husker en gang når "hele kjøkkenet" fra en cruisebåt sto i kø for å bli ekspedert av samme snella, som forøvrig så på MTV mens hun arbeidet og pesa på de kåte guttene at de måtte komme snart for hun skulle ut og shoppe :!: 6538612[/snapback] Takk skal du ha ModMakt, det varmer å få den formen for feedback. Jeg skriver ikke bare for å fornøye andre, men like mye egen fornøyelse. Det å kunne beskrive situasjoner så "filmatisk" som mulig er målet mitt. Jeg koser "stussen" av meg mens jeg skriver, og mer kommer ...bet your ass Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Som et lite bidrag til PencilCase's og mine velykkede one nite stands fra vår tid som Sailorboys har jeg en liten "gå på land" historie å komme med. Den er muligens en smule slem.. Vi gikk fast på sydamerika den tiden, og både jeg og resten av gjengen om bord rant i land i hver eneste havn sydover, og herjet som bare sjøfolk kan, -Brassedamene lå strødd oppetter kysten. Vi var temmelig utkjørte hele gjengen da vi kom ned til La Plata sør for Baires, som var siste havna før vi gikk på nord igjen til mer siviliserte strøk -eller hva man nå skal kalle Unaiten. Jeg og overstørmann fant ut at uansett hvor utpulte vi var, måtte vi ha oss en tur på land å ha oss en currascuria completa og litt avkjølt vino tinto. Det ville være stor skam om vi hadde latt den kjangsen gå fra oss.. Etter å ha satt til livs hver vår halve Toro, noen kilo chorizo, og en rekke flasker vino, kjente vi begge at livsmotet steig mot gamle høyder. Vi fant ut at vi måtte kikke litt på livet i byen og se om det var noe tagbart. Etter noe videre smøring av strupen, somlet vi oss inn på en av La Plata's mer distingverte herreklubber. For de som ikke har vært på den litt spesielle Argentinske varianten av en slik klubb, kan jeg nevne at de er stort sett utformet som en vanlig nattklubb, med bar, dansegølv og sittegrupper rundt om kring. Det som er spesielt er at klubben holder det feminine klientellet som stort sett sitter lett kledd med kun hvite puppinnfatninger og rumpehylster type raffinert. De sitter vanligvis utstilt under baren, hvor det er bekmørkt, foruten et par sånne hvite/lilla strobe lys som gjør at man ikke kan se annet enn det som er hvitt. Dvs pupper, rumper, tennene når de smiler sultent og hviten i øya. Du kan kalle det et filter for hva som egentlig er essensielt her i verden.. Vel, back on track, jeg og den gode overstyrmann valset så inn i dette havet av hvitreflekterte, selvlysende kroppsdeler hvor vi etter et par GT'er begynte å få opp stimen. Vi fant ut midt opp i dette at vi skulle kjøre litt djevelskap før vi gikk hver for oss til hvert vårt. Vi fant oss ei smellvakker ei, og lurte henne bort på et bord. Joda, hun var klar for både det ene og det andre, men viste litt mer hvite i øya da vi sa at hun måtte ta begge på en gang. Neidu, for det ville hun absolutt ikke være med på. Hun var skikkelig tverr, og var ordentlig redd for ræva si. Da fikk vi blod på tann. Det var akkurat det vi var ute etter.. Hehehe.. Så begynte vi å by, og slengte mer og mer penger på bordet. 100 daler 200, 400, 500 amerikanske tullinger. Øya til jenta lyste mer og mer, og hun vurderte til og fra, og kalkulerte på mulig yrkesskader, opp mot fortjeneste og så videre.. Ja for hun fikk jo kjenne på redskapene som skulle benyttes. Lysten etter pengene vi la på bordet -1000 daler etterhvert hadde hun så lyst på at hun nermest siklet i attrå. Ja, de var like før det gikk for hun der hun satt. Men, hun brukte for lang tid på å bestemme seg. No deal sa vi, og gikk til hver vår dame. Skal si hun ble lang i trynet. Den var litt jævlig den der, men hun fikk et lite plaster på såret ved en annen anledning. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Den var litt jævlig den der, men hun fikk et lite plaster på såret ved en annen anledning. 6542509[/snapback] Vakkert, pure and plain beautiful Ser for meg forplantningsassistenten som kjemper med sin egen grådighet, og en nervøs fisring. Jeg holder på med en vakker historie fra Bahia, deretter en rasende morsom fra Istanbul. Men jeg har tenkt å samle all faenskapet i tråden "en sjømann går iland". Dette for å unngå at sarte sjeler blir påført ubotelige sår. De som derimot søker til en slik tråd (om sjørøvere), har seg selv å takke Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Den var litt jævlig den der, men hun fikk et lite plaster på såret ved en annen anledning. 6542509[/snapback] Vakkert, pure and plain beautiful Ser for meg forplantningsassistenten som kjemper med sin egen grådighet, og en nervøs fisring. Jeg holder på med en vakker historie fra Bahia, deretter en rasende morsom fra Istanbul. Men jeg har tenkt å samle all faenskapet i tråden "en sjømann går iland". Dette for å unngå at sarte sjeler blir påført ubotelige sår. De som derimot søker til en slik tråd (om sjørøvere), har seg selv å takke 6542719[/snapback] Hehe.. God mornings PC.. Jeg får ta og halte meg inn på den tråden jeg også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå