Fromage Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) En liten "solskinnshistorie" fra sexgruppa på VG diskusjon: Hadde min for noen år siden, jeg og en kompis skulle ta en kebab etter at alle utesteder var stengt, kameraten min fikk øye på ei støgg ei med kebabsaus og mais rundt kjeften og ba ho med vårs. Ho var sikkert rundt 50, dvs omtrent det dobbelte av oss, selv med høy promille registrerte jeg at ho ikke så ut i måneskinn. Det blei nachspiel hvor kompisen min sluknet nærmest på vei ut av taxien, og som dermed var ute av leken for den gangen. Jeg må nok ha vært desperat og samtidig tenkt at det kameratene mine ikke vet har ingen vondt av, for det varte ikke lenge før jeg var godt igang i sofaen med fugleskremselet. Ho mævla snurrebass ganske bra, men så gikk det tregere og tregere, samtidig mens jeg hadde fått handa nedi mot "godsakene" hennes var det riktignok vått, men jeg ante at noe var galt for nå sovna dama mens det ble våtere og våtere...-tom sofaen blei våt! Fikk dratt handa raskt opp igjen for dette var i tilfelle for viderekommende, pisseguri lå nå og snorka mens jeg skyndte meg vekk og la meg i dobbelsenga til min kompis. Der lå også han, men vi er heldigvis 100% hetro. Det varte ikke lenge føre Guri kom i bare trusa for å legge seg hun også, jeg lata som jeg sov hardt, noe min kompis også gjorde uten å late som. Heldigvis la hun seg på hans side. Kort tid etter kom et stort brak, hvor hele øvre del av senga knakk sammen (mine briller som lå under senga knuste), min kompis sov, jeg lata som jeg sov, og skrekkøgla grynta litt. (Ikke behagelig å sove med hodet i nedoverbakke). Morgenen etter fikk både jeg og min kompis sjokk over å se henne i dagslys, samt å se det værste bremsesporet som kan oppdrives i ei truse..- altså godt synelig fra utsia av trusa, i full lengde og nesten 10cm brei ! Vi fikk ringt brennkvikt etter taxi, beordra dama til å kle på seg og komme seg ut. Heldigvis har jeg aldri møtt dette uvesenet igjen. Noen andre her med dårlig one night stand opplevelser? http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=148...20opplevelse%3F Les videre i tråden for flere SYKE historier! Endret 20. juli 2006 av Fromage 1 Lenke til kommentar
araziel Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Haha, satan.. Jeg ble skikkelig kvalm Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Okey dette var skikkelig ille. Fy faen. ÆSJ, hvem faen som gjør sånn? Mye rart her i verden, noe jeg blir mer og mer klar over hvor hver dag som går. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dette er humor, ikke grøsse forum. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Urk, post humor neste gang da, ikke grøsserhistorier..! Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Slett den vemmelige historien og lag det om til en "fortell om en mislykket one-night stand"-topic? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hehe, genialt og minner meg om good old days Har noen selvopplevde, tør ikke poste dem , kan heller bidra med hva en god kompis presterte han var sjømann på den tiden. Båten var et cruiseskip, og gikk i fart på karibien. Gutten var overmåte tørst, og hadde gått på ølfylla i 14 dager. Båten ankom Kingston/Jamaica. Geniet fikk i sin brisne tilstand den kløktige ideen om at det nå var på tide med litt bekymringsløs sex. Han passet på å ikke anstrenge seg for meget, og gikk for den minst strabasiøse løsningen, en bordellbåt som lå ankret rett bak cruiseskipet. Han hadde det litt travelt, så han hoppet like godt over kroppsvask, noe han forøvrig hadde unngått de siste 14 dagene. Han kom ombord, og ble presentert for utvalget, det var ikke så imponerende, så han lukket øynene og pekte ut et "takras" i blinde. Deretter ble han henvist til en lugar, hvor han anordnet seg slik som damer er tvunget når de undersøkes av gynekologer. Siden takraset ikke så ut verken i solformørkelse eller måneskinn. Var en grundig blowjob det eneste han kunne tenke seg fra menyen. Så gikk takraset tilverks med liv og lyst. Han mintes at hun måtte opp å snappe etter frisk luft ganske ofte Det ble etterhvert kjedelig, fordi at selv om gutten prøvde å tenke på sommerfugler, Titten Tei, Sjonkel Rolv, nybarberte pandabjørner osv, så ville det ikke hoppe igang. Dermed kommanderte han den "dødsdømte" om å gi toerluka en grundig omgang, noe som hun da gjorde. Aaaa! dette ble mye bedre og han kjente at Yess ... Nå bygger det seg opp opp opp. I sin animerte tilstand merket han ikke at dette trykket kun kom fra toerluka ... Så når han mente at "this is it" åpnet han "helvetes porter", og tømte tarmen for resultatet av 14 dagers flytende sikringskost. Han kikket i forundring ned mellom lårene sine, og lurte litt på hva er nå dette for noe? Så ser han "darlingen" stikke sitt blide åsyn opp innsmurt med gørr fra isse til hakespiss. Han forundret seg litt over hvor rolig hun tok det, fordi hun sa ikke et kvekk men strakte hånden til side og dro i en klokkestreng som hang på skottet. Nå gikk det ikke mer enn 5 sekunder så sto det 2 enormt store sorte menn i døra. Gutten forsøkte med et panisk "mjau", og noen usynkrotiserte rykninger å få på seg overallen. Det klarte han ikke. Han ble båret etter ørene opp på dekk. Han hadde tid til å beregne avstanden ned til kaien, den var ca 3 meter. Så mens veloppdragne turister gikk arm i arm og beundret det pittoreske havnemijøet i umiddelbar nærhet, kom maskinmannen flaksende gjennom luften med utdreten rompe først. Han landet på rumpestussen, og fortalte at nedslaget frembrakt et helt tydelig sykt "klask" og en sjarmerende dusj av avføring. Dette hadde garantert disse turistene aldri sett før :!: Etter å ha summet seg litegrann, vurderte han i et nanosekund hva han skulle velge, pelle seg ombord eller ...Han valgte såklart det mest fornuftige. Så han fikk overallen sånn noenlunde på, og vaklet inn på nærmeste bar og bestilte en øl. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 aaaaaaaaaaaaahhahahahhaahahahhahahaha jeg skulle betalt for og sett det der 1 Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nasty. Skikkelig nasty.. Min one night stands blekner iforhold, syke folk. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 det er slik humor som er best da alltid morro på morrakvisten.. haha Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Nasty.Skikkelig nasty.. Min one night stands blekner iforhold, syke folk. 6524173[/snapback] And this is only the beginning ... Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Æsj. ekle historier. Hadde vært morsomt å se en fyr bli KASTET av en båt edit: ja. det var en "kompis" ja Endret 20. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Aaaa! dette ble mye bedre og han kjente at Yess ... Nå bygger det seg opp opp opp. Kameraten din sa du sa du? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) En kompis gjorde noe liknende. Hadde vært ute på byen i Trondheim å fant ut at han skulle dra hjem litt tidlig. Gikk og stilte seg i taxikø og en dame på rundt 30 spurte om han hadde nachspiel. Det hadde han nå ikke, men hun spurte om ikke han hadde lyst holde henne med selskap. Ifølge han så var hun ganske så flott, så han var jo ikke sen og be. De hoppet i taxien og dro til henne. Det endte inn på soverommet, da oppdaget kompisen min at hun hadde latex laken. Men hun og sugde og pattet litt så var det glemt. Like før han skulle hive seg rundt å starte med selve akten så spurte hun om han hadde prøvd analsex. Han hadde jo gjort det med noen jenter. Ja men hun mente da at jenter utførte det på han. Kompisen min rykket litt til, nei det hadde han aldri gjort å var vel egentlig ikke så veldig keen på og gjøre dette heller. Men hun fikk overtalt han, og fant fram både glidemiddel og analkuler. Å de hev seg igang. De holder på en liten stund å akkurat når det går for han så rykker hun ut alle! Å det er ikke bare analkuler som kommer ut akkurat! Kompisen min blir jo kjempeflau og hopper vekk fra senga, men før han rekker å tenke tar dama sats og kaster seg i det. Ifølge han var det siste gang han tok en one night stand. Endret 20. juli 2006 av Hyrlen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Aaaa! dette ble mye bedre og han kjente at Yess ... Nå bygger det seg opp opp opp. Kameraten din sa du sa du? 6525834[/snapback] My buddy yess! Han fortalte denne en god stund etter at jeg ble kjent med han. Når han var ferdig, så han litt beskjemmet på meg og ba meg om ikke røpe dette for gutta ombord. Tror det var litt godt for kroppen¨å få dette ut ... riktig vei da:D Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hahaha, få høre mer. Analkuler faktisk, damn.. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 HAHAAHHAHHAHAAHHAHHAHAHAHAHAHHA!! Å herregud så bra! Jeg lo så jeg skreik av noen av de postene der.. Å herregud! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 kameraten min fikk øye på ei støgg ei med kebabsaus og mais rundt kjeften ..... Ho var sikkert rundt 50, dvs omtrent det dobbelte av oss jeg tror du skal være ganske drita for at det ikke skal ringe iallefall en bjelle her.... Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 HAHAHHAHAHA Mange sjuke folk på VG diskusjonen under "sexavdelingen" OBS SJUK MANN OG NASTY TRÅD: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=148...a%20si%21%21%21 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 HAHAHHAHAHA Mange sjuke folk på VG diskusjonen under "sexavdelingen" OBS SJUK MANN OG NASTY TRÅD: http://vg.transact.no/Item.asp?GroupID=148...a%20si%21%21%21 6528082[/snapback] Hehe! That's what i like, herlig galskap ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå