Xiphac Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Et irriterende problem. WinDVD Creator Plus v2.0,vil ikke la seg innstallere på mitt system. Jeg får følgende "spydige?"feilmelding : "Alvorlig - This is not a qualified machine". Denne fungerte fint på mitt forrige Barton system,men altså ikke på nåværende. Noen ide? Pc = 64 4000+ abit kn8 sli 2gb kingston gf 7800gt sli Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Dette er vel ikke en OEM versjon som kun fungerer med en viss spiller, hovedkort eller lignende? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Høres mistenkelig ut som om det er pgmvare til en bestemt brenner. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Det har jeg ikke tenkt på. Det er riktig som dere nevner,programmet fulgte med da jeg kjøpte en BenQ dvd brenner. Og nå har jeg en Sony brenner. Trodde ikke sånt var begrenset til visse typer hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå