TLZ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Og om en fyr interesserer seg for noe "jentete" så er han garantert homo Teite greie der. *Greier det lange håret sitt og vurderer å bake litt mens han hører på en CD som har lyrikk som dreier rundt en kjærlighetshistorie(Opeth - Still Life) og vurderer om han skal stikke å shoppe klær i morgen* Forøvrig utrolig synd at Tonio har gått vekk. Jeg hang ikke mye i Off-Topic selv, men hun bidro til mye koselig der. Måtte mobberen(e) brenne. (Hvem nå enn det er.) Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 *snipp* 6523879[/snapback] Er det lov å spørre hvorfor hun ble mobbet da? 6533073[/snapback] | | V Tullete gjort. Jeg aner ikke hvem som gjorde det, men fyren har sikkert en bitte liten pikk, og måtte derfor mobbe noen for å sette seg i respekt. Når fyren var mindre ble han helt sikkert mobbet i dusjen etter gymmen. Mobbingen var vel en måte å ta igjen på... Eller kanskje vi skal trekke inn Freud og si at fyren sikkert hadde et sært forhold til sin mor, og drømte ofte om puppene hennes. Kanskje han så litt av sin mor i Tonio, og derfor gikk i en slags forsvarsposisjon der han mobbet henne for å hevde seg. T-Freud-Solberg 6523834[/snapback] Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) HÆHÆ! Endret 28. november 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Ronja Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Det er sykt noen kan mobbe ut andre på et forum, og jeg synes det er verre at det skjer her enn hvis det hadde skjedd på et fjortizz-forum. Men la det med Tonio ligge.. Jeg tror de fleste jentene som er på deiligst.no har behov for å bli sett og å "nuZzEH" på folk. Synes de som er på HW.no er mer modne mennesker.. Så mye bedre å diskutere med og lese diskusjoner. Jeg sier ikke at det ikke er mye tull (for det er det), men her pleier folk å skjønne sånn omtrent hvor grensa går. Men joda.. Det er visst noen jenter her. Endret 22. juli 2006 av Ronja Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 (endret) Det her overraske meg svært faktis... Yes endelig... finnes det kvinner/jenter som har sammen interessen som oss gutta... som er ikke inn til slike "Hobby site" Endret 22. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Kiter Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hey, jeg er jente og storkoser meg her inne :!: Er ny da, men det endrer seg etterhvert Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ingen som husket meg, helt greit det :!: Men, er en del jenter her.. Har vel blitt lagd noen tråder ang temaet Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Hvis dere er så nysgjerrige på å finne ut hvem han er, så kan dere gå igjennom innleggene til Tonio. Det burde være fint mulig å finne det der.6523879[/snapback] Dersom du selv hadde gjort det hadde du visst at jeg ikke ble mobbet ut, bare rett og slett er dritt lei fora generelt. Forresten, kan folk slutte å mase om dette og gi link til denne tråden? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Ingen som husket meg, helt greit det :!: Men, er en del jenter her.. Har vel blitt lagd noen tråder ang temaet 6542140[/snapback] Sorry, husker bare jenter som poster bilder av rumpa si. Og det er faktisk ikke tull engang. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 (endret) Her er min.... 6545423[/snapback] Hum hum Endret 8. juni 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sånn ! No krever eg å bli husket neste gang altså.. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 hehehe! O.o bare legg ut bilde av mora si, så blir du huska foralltid... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Sorry, husker bare jenter som poster bilder av rumpa si. Og det er faktisk ikke tull engang. 6545045[/snapback] Så det er det som må til! Okei da: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ok, Mirann var navnet ja. Registrert. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Ok, Mirann var navnet ja. Registrert. 6546930[/snapback] Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg er også jente og her, men jeg tror ikke rompa mi egner seg på trykk uansett. er så mange som sku ønske de kunne glemme meg etterpå da, men de kommer bare aldri til å klare det. Men jeg ER her da.. innimellom iallefall! Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Hanne:), smårips_eier,Juliess og Kreftlunge er jenter som ikke har blitt nevt her i tråden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå