Gå til innhold

Jente i Forumet ?

auchaunn

Anbefalte innlegg

Og om en fyr interesserer seg for noe "jentete" så er han garantert homo  :yes:

Teite greie der.

*Greier det lange håret sitt og vurderer å bake litt mens han hører på en CD som har lyrikk som dreier rundt en kjærlighetshistorie(Opeth - Still Life) og vurderer om han skal stikke å shoppe klær i morgen*

Forøvrig utrolig synd at Tonio har gått vekk. Jeg hang ikke mye i Off-Topic selv, men hun bidro til mye koselig der.

Måtte mobberen(e) brenne. :p

(Hvem nå enn det er.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*snipp*

6523879[/snapback]

Er det lov å spørre hvorfor hun ble mobbet da?

6533073[/snapback]

|

|

V

Tullete gjort. Jeg aner ikke hvem som gjorde det, men fyren har sikkert en bitte liten pikk, og måtte derfor mobbe noen for å sette seg i respekt. Når fyren var mindre ble han helt sikkert mobbet i dusjen etter gymmen. Mobbingen var vel en måte å ta igjen på...

Eller kanskje vi skal trekke inn Freud og si at fyren sikkert hadde et sært forhold til sin mor, og drømte ofte om puppene hennes. Kanskje han så litt av sin mor i Tonio, og derfor gikk i en slags forsvarsposisjon der han mobbet henne for å hevde seg.

T-Freud-Solberg

6523834[/snapback]

Lenke til kommentar

Det er sykt noen kan mobbe ut andre på et forum, og jeg synes det er verre at det skjer her enn hvis det hadde skjedd på et fjortizz-forum. Men la det med Tonio ligge..

Jeg tror de fleste jentene som er på deiligst.no har behov for å bli sett og å "nuZzEH" på folk. Synes de som er på HW.no er mer modne mennesker.. Så mye bedre å diskutere med og lese diskusjoner. Jeg sier ikke at det ikke er mye tull (for det er det), men her pleier folk å skjønne sånn omtrent hvor grensa går.

Men joda.. Det er visst noen jenter her.

Endret av Ronja
Lenke til kommentar
Hvis dere er så nysgjerrige på å finne ut hvem han er, så kan dere gå igjennom innleggene til Tonio. Det burde være fint mulig å finne det der.

6523879[/snapback]

Dersom du selv hadde gjort det hadde du visst at jeg ikke ble mobbet ut, bare rett og slett er dritt lei fora generelt.

Forresten, kan folk slutte å mase om dette og gi link til denne tråden? Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...