Gå til innhold

Jente i Forumet ?

auchaunn

Anbefalte innlegg

Jeg ser ingen grunn til å nevne navnet på mobberen. Det er ingenting å tjene på å si det. Skaden er allerede gjort.

Hvis jeg legger ut navnet på ham, blir kanskje han også uthengt. Det er det ikke noe vits i, fordi man kjemper ikke mot ild med ild.

Jeg forsvarer ikke mobberen, hvis dere tror det. Det kommer absolutt ikke noe godt ut av mobbing (snakker av erfaring), men som sagt; det er ingen grunn til å legge ut navnet hans.

Hvis dere er så nysgjerrige på å finne ut hvem han er, så kan dere gå igjennom innleggene til Tonio. Det burde være fint mulig å finne det der.

EDIT: Det er egentlig veldig synd at Tonio "forsvant", ettersom hun er en knakende grei jente.

Endret av Rune_F
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
hvorfor ikek ha en linje i profilen der man kan angi kjønnet sitt?

6530054[/snapback]

Nei og atter nei. Hvis det blir aktuelt så er mye av vitsen borte ... :mad:

Hva blir da spenningen?

Det er jo derfor sexttelefoner er så engasjerende. Man tror man sitter å lytter til en Britney Spears-kloning, når det kanskje er ens egen bestemor som er i andre enden :love: eks: "her sitter jeg med fingeren i min våte mus", når hun egentlig sitter å piller seg i nesa :p

Lenke til kommentar
Det er jo derfor sexttelefoner er så engasjerende. Man tror man sitter å lytter til en Britney Spears-kloning, når det kanskje er ens egen bestemor som er i andre enden :love: eks: "her sitter jeg med fingeren i min våte mus", når hun egentlig sitter å piller seg i nesa :p

6530120[/snapback]

Øhhhhhæææhhh.... kaaa i heeeeeelveeete? :ermm:

Spør deg selv: Hvis du var på byen med mer eller mindre fremmede jenter i nærheten, ville du sagt det der? :p

Lenke til kommentar
Tullete gjort. Jeg aner ikke hvem som gjorde det, men fyren har sikkert en bitte liten pikk, og måtte derfor mobbe noen for å sette seg i respekt. Når fyren var mindre ble han helt sikkert mobbet i dusjen etter gymmen. Mobbingen var vel en måte å ta igjen på...

6523834[/snapback]

Morsomme slutninger :!:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

6530120[/snapback]

Øhhhhhæææhhh.... kaaa i heeeeeelveeete? :ermm:

Spør deg selv: Hvis du var på byen med mer eller mindre fremmede jenter i nærheten, ville du sagt det der? :p

6532910[/snapback]

Ja såklart! :) Og ja har da heller aldri scora :p

Lenke til kommentar
Jeg ser ingen grunn til å nevne navnet på mobberen. Det er ingenting å tjene på å si det. Skaden er allerede gjort.

Hvis jeg legger ut navnet på ham, blir kanskje han også uthengt. Det er det ikke noe vits i, fordi man kjemper ikke mot ild med ild.

Jeg forsvarer ikke mobberen, hvis dere tror det. Det kommer absolutt ikke noe godt ut av mobbing (snakker av erfaring), men som sagt; det er ingen grunn til å legge ut navnet hans.

Hvis dere er så nysgjerrige på å finne ut hvem han er, så kan dere gå igjennom innleggene til Tonio. Det burde være fint mulig å finne det der.

EDIT: Det er egentlig veldig synd at Tonio "forsvant", ettersom hun er en knakende grei jente.

6523879[/snapback]

Er det lov å spørre hvorfor hun ble mobbet da?

Lenke til kommentar

Det er sjekk å vit at det finnes jenter her, som er interessert i hardware, and stuff... :p det er SÅNN ting man aldri hadde skulle trudd... siden jeg såg for meg at "jenter" holdet seg til DB Blink og Deilingst.no, hvor man finner pedo folk :roll::p

Lenke til kommentar
Det er alltid et enormt sjokk når en jente interesserer seg for noe som er godkjent som tøft eller gøyt av gutter. Og om en fyr interesserer seg for noe "jentete" så er han garantert homo  :yes:

6534176[/snapback]

høhø, true

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...