auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei Det er nokka som plager meg her litt, og det er om "det er jenter som sitter i denne forumen? Siden all denne ensformie miljøet her bynne å ta vann over hodet på meg MVH LeeZarD Lenke til kommentar
M-J Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 ja det er flere jenter "i denne forumen" Lenke til kommentar
Matias Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja finnes jo "mange" jenter her. F. eks. AnAnAs, Skilpadde, Rome, Hanne, Eline, loOol(?) osv. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 ta deg en tur på stranda i morgen. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 yeah! ut! lure på hva sjeg skal si til dama da "kjære! æ drar en tur til stranda og sjekke ett par små rips okay?" olol pwnd av henne garantert xD Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) yeah! ut! lure på hva sjeg skal si til dama da "kjære! æ drar en tur til stranda og sjekke ett par små rips okay?" olol pwnd av henne garantert xD 6522814[/snapback] ta henne med på stranda, hun har gått av å sole seg litt. overask henne med en bok hun kan lese på stranda. Endret 20. juli 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ja finnes jo "mange" jenter her. F. eks. AnAnAs, Skilpadde, Rome, Hanne, Eline, loOol(?) osv. 6522739[/snapback] Og for ikke å glemme darkness|, Juliess, Linn Christin og Tonio. Er utvilsomt enda fler også (beklager om jeg glemte noen jeg burde husket nå, men jeg er veldig trøtt), så det er nok ikke 100% mannsdominert her, selv om det til tider kan virke sånn. Endret 20. juli 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, best å ikke glemme meg! Skjønner at det er lenge siden jeg har postet i RPP Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, hva skjedde med Tonio? Hun ser jeg aldri her inne lenger. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Overrask henne med en Bok! Jeg er ikke jente, men er ikke motoet, "girls just wanna have fun!" "Cindy Lauper" Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ja, hva skjedde med Tonio? Hun ser jeg aldri her inne lenger. 6523545[/snapback] Hun ble vel mobbet ut. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor skal man mobbe ut noen ? Det var vel en annen jente som gjorde det kan jeg tenke meg ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hun ble mobbet ut fra OT-Baren. Tror ikke at det er nødvendig å nevne navn, ettersom de fleste vet hvem "gjerningsmannen" er. Hun holdt til på WoW-delen en stund, men det ser ut til at hun har mer eller mindre gitt seg helt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvorfor skal man mobbe ut noen ? Det var vel en annen jente som gjorde det kan jeg tenke meg ? 6523771[/snapback] Heh. Vel, tror ikke det. De værste mobberne her på forumet er, tro det eller ei, gutter. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hun ble mobbet ut fra OT-Baren. Tror ikke at det er nødvendig å nevne navn, ettersom de fleste vet hvem "gjerningsmannen" er.Hun holdt til på WoW-delen en stund, men det ser ut til at hun har mer eller mindre gitt seg helt. 6523792[/snapback] Tullete gjort. Jeg aner ikke hvem som gjorde det, men fyren har sikkert en bitte liten pikk, og måtte derfor mobbe noen for å sette seg i respekt. Når fyren var mindre ble han helt sikkert mobbet i dusjen etter gymmen. Mobbingen var vel en måte å ta igjen på... Eller kanskje vi skal trekke inn Freud og si at fyren sikkert hadde et sært forhold til sin mor, og drømte ofte om puppene hennes. Kanskje han så litt av sin mor i Tonio, og derfor gikk i en slags forsvarsposisjon der han mobbet henne for å hevde seg. T-Freud-Solberg Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fy faan folk som har behov for å mobbe verander, fy faan dem. Enn å synke så jævla lavt. Mobbere gjør det fordi det får dem til å føle seg bedre om seg selv, EGOISTER Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvem var mobberen? (PM) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvem var mobberen? (PM) 6523845[/snapback] Tror ikke det er noen vits i å fortelle det. La heller saken ligge død, ellers blir det bare mer tull ut av det. De som vet det kan holde det for seg selv. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 yeah! ut! lure på hva sjeg skal si til dama da "kjære! æ drar en tur til stranda og sjekke ett par små rips okay?" olol pwnd av henne garantert xD 6522814[/snapback] Smårips for deg må vel bli de på ca 4-5 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå