Kebab GUD Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) etter mye Batman diskutering så bestmte jeg meg for å se Birds Of Pray en Serie (løst) bassert på tegnesieren med sammen navn. serien handler om "The Huntress", The Oracle og med Harley Quinn som sleming Serien følger den orginale historien til The Huntress hvor hun er datteren til Bruce Wayne(Batman) og Selina Kyle(Catwoman) Serien er satt i New Gotham og batman har gått i skjul etter at Catwoman døde Batgir blir skutt av Joker og havner i rullestol og blir da the oracle (eneste som er helt riktig ifølge tegneserien) serien varte bare i 1 sesong og den sesongen (inkludert orginale piloten) har jeg hatt en stund nå.. så etterhvert som jeg ser episodene i noen dager fremover vil jeg poste en kort anmeldelse her av hver episode Første kommer etter jeg hars ett begge pilotene (PS: joker er med i pilotene ) 1x00/01 Pilotene Det er lite som skiller de 2 pilotene den størate og eneste merkbare forskjelden er skuespilleren som spiller Harley quinn ellers er det også et kjærlighets forhold som slutter i orginale piloten men begynner i den som ble vist på TV Serien lover ikke bra utifra piloten. for mye surr.. bla er ikke batgirls kostyme i det minste troverdig, ikke catwoman heller og siden de selv sier at den er løst bassert så er det jo liten vist å kommentere på feilene som bla at harley quinn styrer arkham.. Det er liett å se hvor de mistet fansen.. Dårlige valg av skuespillere og ganske tåplige historier ødelegger fort noe som var en bra tegneserie hadde de gått for den virkelige gotham sagaen og ikke en med supermennesker og feil huntress så kunne serien sikkert blitt noe mer de glemte noe viktig når de lagde serien.. dette er basert på DC comics universe.. ikke Marvel! Bare ... 2av5 for piloten Endret 20. juli 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Birds of Prey, ikke pray (be) Serien var ikke særlig bra! AKIRA Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 jeg viste det var noe feil men klarte ikke helt å sette fingeren på det Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Birds of Pray er et album av bandet Live... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå