Wackee Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Har et problem her.. Når eg trykker på space knappen, skjer det ingenting... Dvs, den fungerer ikkje...... AV OG TIL, når eg trykkjer på den veldig hardt..så går det av og til.... Den einaste løysninga mi fåreløbigt er å kopiera eit "mellomleggstegn" fra ein tekst, og trykka CTRL+V kvar gang... noko som er utruleg frustrerande... Kva kan eg gjer..? =) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ALT+255 er også et alternativ. Har du et annet tastatur i huset? Prøv det. Ellers så er det ikke så dyrt for et nytt tastatur heller Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 ALT+255 er også et alternativ. Har du et annet tastatur i huset? Prøv det. Ellers så er det ikke så dyrt for et nytt tastatur heller 6522516[/snapback] Sorry, gløymte å nemne at eg har ein bærbar PC Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Ahh. Det forandrer saken. Da må du nok levere inn maskinen.. Men du kan kople til et usb tastatur og bruke det midlertidig Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) send den inn på reperasjon... du har fortsatt garantien så, bruk den! 5 års reklamasjons på en vare, som ikke oppfylle det den skal... sir dem at du skal betale for servic'n, så kan du be den ta en tur inn på forbrukerådet! Endret 20. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Er det lov?.. Kanskje litt feil formulering, men.. Siden det er jo garantert ein ting som eg har øydelagt pga hyppig bruk.. Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 bærbar pc er ment til å tål... Garantin er garanti! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Så du mener at tastaturet er slitt? Jeg sleit stikka på min sony-E k700i. Fikk fiksa den på reklamasjon og oppgradert firmware og "vedlikeholdt" batteriet på den. Kanskje du er like heldig med tastaturet? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 La oss håpe det Takk for all hjelp Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Np det skulle bare mangle Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Siden det er jo garantert ein ting som eg har øydelagt pga hyppig bruk.. 6522582[/snapback] Hyppig bruk skal ikke ødelegge et tastatur. Dermed vil det gå på garanti/reklamasjon (avhengig av alder på laptopp). Men hvis årsaken er smuler eller søl av cola, saft e.l. er det ikke en garanti/reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå