Erik B. Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 De siste årene vi har hatt digitalekamera har det kommet en stopp for fremkalling av bilder. Men nå skal vi starte på igjen. Fisket opp passord og brukernavn hos fotoknudsen. Da jeg skulle laste opp bildene ble jeg skuffet, kun 15 bilder på en gang, og det går TREGT å laste opp! Men min onkel påsto at fotoknudsen hadde et program som man installerte på maskinen som man kunne laste opp bildene via det og slikt. Stemmer det? :S Isåfall, hvor laste ned? Er det beste å skrive bildene på en cd og gå til fotoknudsen butikken og sende de inn der? Svar - Ja takk Lenke til kommentar
JohnDoe Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Nettsidene benytter et Java program for å laste opp flere bilder om gangen, dersom du ikke har dette installert mener jeg du blir sendt til en alternativ side for opplasting der en bare kan laste opp noen bilder om gangen. Laste ned Java Runtime Environment Version 5.0 Update 7 fra www.java.com og prøv igjen :-D JD edit: URL Endret 20. juli 2006 av JohnDoe Lenke til kommentar
Erik B. Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Det var alt som skulle til det! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå