asad Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hvordan får jeg brukt denne filen? Fikk høre at clone cd burde fikse saken, men jeg skjønner ikke helt hvordan programmet fungerer.. noen som vet? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Kan du ikke bare brenne den på en cd? Det gjør jeg. Clonecd er kanskje uvant, men det er meget lett å bruke for slike operasjoner. Bare velg brenne til cd (eller noe i den duren) og vis vei til filen Lenke til kommentar
asad Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 Jeg gjorde det, men så klarer jeg ikke å lese cd`en , det står at det ikke er noe på den. Eller nærmere sagt...det står ingenting, den vises ikke engang... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 ER du sikker på at det er brent noe på plata i det hele tatt? Lenke til kommentar
Fjøslukt Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Hei.. Det du gjør er å rename filen til .bin Deretter laster du ned WinIso og gjør denne bin filen om til iso fil! Så er det bare å brenne den i Nero ved å klikke på load. Veld alle filer, og finn iso filen din.. Vanskeligere er det ikke... Mvh. Fjøslukt Lenke til kommentar
Destro Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 bruk et program som heter Demon Tool eller no vis du ikke er helt sikker på at den er i ordrn dette er et program som emulerer en cd fra Img og andre copier av cd filer. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-18 08:18, skrev Fjøslukt:Hei..Det du gjør er å rename filen til .binDeretter laster du ned WinIso og gjør denne bin filen om til iso fil!Så er det bare å brenne den i Nero ved å klikke på load. Veld alle filer, og finn iso filen din..Vanskeligere er det ikke...Mvh.Fjøslukt takk, det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå