Gå til innhold

Acer Aspire 1642ZWLMi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, henger meg på trådstarter da jeg lurer på det samme.  Finnes det noen der ute som har erfaringer med denne maskinen?

6555227[/snapback]

 

 

Fikk et svar på et annet forum....

Denne PC'n funker perfekt til småe spill som cs og wow på middels uten lagg da..

Og så fikk jeg beskjed om å heller kjøpe denne : Acer Aspire 1642ZWLMI Bare med 512 mb RAM og 80 gb s-ata disk til 5995,-

Lenke til kommentar

jeg ville ha gått for Fujitsu Siemens AMILO M1437G

For "bare" 2000kr får du mye mer. Når du først må legge ut en god del penger for en pc er det best å kjøpe noe ett hakk over det billigste.

 

Kjøpte en HP Compaq nx6110 for ca 1 år siden (ca 6000kr). Nå bruker jeg den mer enn "spille" pc'n og angrer på at jeg ikke kjøpte noe kraftigere.

Spiller mye på den uansett, men ikke "store" spill.

"vanlig" CS funker fint på alt. Men hvis det er source du skal spille...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vurderer en av de 2 acer 1642 ZWLMI ene jeg og...

Noen som har personlige erfaringer å dele?? eventuelt hvordan er service / reperasjon etc ved Elprice?

6652978[/snapback]

 

 

Heisann, hvis du lurer på den elprice pc'en til 6990,-

Så ville jeg tatt en kikk på denne her da den er helt lik elprice pc'en - bortsett fra at de har den på lager og at du får med et 8cells batteri i stedet for 4cells Elprice leverer den med.

 

4cells holder i 1,5 - 2,0 timer

8cells holder i 3,5 - 4,0 timer

 

Dette er jo også ett batteri som er forholdsvis dyrt, så om man trenger batterikapasitet så hadde jeg heller kikket på den linken jeg oppga.

 

Har selv kjøpt den til dama.

Lenke til kommentar
Vurderer en av de 2 acer 1642 ZWLMI ene jeg og...

Noen som har personlige erfaringer å dele?? eventuelt hvordan er service / reperasjon etc ved Elprice?

6652978[/snapback]

 

 

Heisann, hvis du lurer på den elprice pc'en til 6990,-

Så ville jeg tatt en kikk på denne her da den er helt lik elprice pc'en - bortsett fra at de har den på lager og at du får med et 8cells batteri i stedet for 4cells Elprice leverer den med.

 

4cells holder i 1,5 - 2,0 timer

8cells holder i 3,5 - 4,0 timer

 

Dette er jo også ett batteri som er forholdsvis dyrt, så om man trenger batterikapasitet så hadde jeg heller kikket på den linken jeg oppga.

 

Har selv kjøpt den til dama.

6654068[/snapback]

 

takker for svar.... *sjekke ut*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...