Sweet Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei dette er nå jeg begynner å bli lei av peden min, er BARE problemer med den. For en liten stund siden skjærte den seg pga varme, og jeg skiftet stempel. da har den gått helt fint, bortsett fra at den slangen som går til luftfilteret fra eksos anlegg har falt av.. nå i det siste har den begynt og fuske litt på høyt turtall.. kan det være pga frisk luft anlegget som går fra eksosen? jeg kjører med powerfilter, så den slangen går jo bare ut i lufta uansett eller kan det være noe annet? //Sweet EDIT: i tillegg, skal pluggen være sjokoladebrun sånn ca det veit jeg.. men hvis pluggen er svart, for myebensin, eller for mye olje? Endret 19. juli 2006 av Sweet Lenke til kommentar
daruu Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei dette er nå jeg begynner å bli lei av peden min, er BARE problemer med den. For en liten stund siden skjærte den seg pga varme, og jeg skiftet stempel. da har den gått helt fint, bortsett fra at den slangen som går til luftfilteret fra eksos anlegg har falt av.. nå i det siste har den begynt og fuske litt på høyt turtall.. kan det være pga frisk luft anlegget som går fra eksosen? jeg kjører med powerfilter, så den slangen går jo bare ut i lufta uansett eller kan det være noe annet? //Sweet EDIT: i tillegg, skal pluggen være sjokoladebrun sånn ca det veit jeg.. men hvis pluggen er svart, for myebensin, eller for mye olje? 6521969[/snapback] Høres ut som om det kan være ett problem med sylinderen/stempelet ditt... Kan du forklare litt mere om hva som skjer liksom?? Og skjer det uansett hvor du kjører, eller bare i motbakke? Pluggen kan bli svart fordi mopeden ikke tenner riktig... Dette kan være fordi du har for mye olje/ feil olje... Dette kan også være årsaken til problemene dine! Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 har alltid bruk denne typen olje, og aldri hatt sammeproblem før. stempelet er nettopp bytta, men kjørt riktig inn. Og det skjer hvor enn jeg kjører. spørte litt rundt på verksted i stad, og de sa det var for stor dyse, fordi 115 er ment for helt uplombert, mens jeg har igjen den i potta, og da drukner den i bensin. grunnen til at det går delvis fint er fordi jeg har hatt powerfilter som er splitter nytt, og slepper inn masse luft, men når det har gått litt så blir luftmengda litt mindre, og da drukner den i blyfri 95 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2006 Del Skrevet 22. juli 2006 Du har altså original sylinder, powerfilter og 115 dyse? Powerfilter er sjelden noen god kombinasjon sammen med original sylinder, det blir ikke nok motstand i filteret til at sylinderen kan trekke inn nok bensin, men dette er det vel umulig å få dere til å tro på Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 22. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2006 jo det er godt mulig at jeg tror det kjører med org filter jeg nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå