Mr.SS Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei, Jeg har lest gjennom hele teori boka grundig en gang. Jeg har tatt prøvene på gruble.net/trafikk og prove.no flere ganger - så jeg kan de rimelig ut og inn. Har tilbud om og ta moped prøven i morra eller vente til Mandag/Tirsdag. Hva burde jeg gjøre? Er den så vanskelig at jeg burde pugge mer, eller skal jeg sjanse til bigtime og ta den nå på Torsdag? Trenger egentlig raskt svar Mvh, Sigurd Kvernmoen. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Tror det skal gå bra jeg. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 ta den nå du det går nok bra! jeg leste ltt i boka på veit inn til prøven fikk 1 feil Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Med mindre du virkelig har bruk for å kjøre i helgen, så mener jeg at du bør vente. Kjenner endel som har tabba seg ut på å være for slappe med lesinga, inkludert meg selv. Uansett hvor utrolig lett prøven er, så er det mange som tar den med en altfor stor klype salt. Edit: Skal også nevnes at jeg kunne Prove.no og Gruble.net/trafikk inn og ut før jeg tok prøven, men på biltilsynet blir spørsmålene stilt fra en annen vinkel, så det var noen spørsmål jeg kunne, men rett og slett svarte feil på, fordi jeg var så vant med Prove.no og Gruble.net/trafikk sine "spørsmålstyper". - Christer. Endret 20. juli 2006 av christer-R Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Valgte og utsette. Så er det noen som har noen hete tips for mopedprøven? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 Da er den bestått med 4 feil Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da er den bestått med 4 feil 6552685[/snapback] Gratulerer Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Da er den bestått med 4 feil 6552685[/snapback] Å nei ! Ikke enda en på veien... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2006 Da er den bestått med 4 feil 6552685[/snapback] Å nei ! Ikke enda en på veien... 6560525[/snapback] Hehe :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå