afable Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Får kaste meg på den store sennep- og ketchupbølgen. Sennep og ketchup er matverdenens to store kontraster. Enten like eller ikke-like. Hva er best? Hva karaktiserer en typisk ketchupliker? Hva er spesielt med en sennepliker? Skyt løs!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hva er det med folk i dag? Ketchup? Sennep? Begge deler eller ingenting? Jeg vet at det er nydelig vær og perfekt for grilling, men ærlig talt. Selv bruker jeg begge deler på fks. pølser, og syns ketchup og sennep går godt i sammen. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 På pølser pleier jeg å ha "retro-shell-rømmedressing-med-hvitløk"(den nye gourmet versjonen smaker drit), ketchup og bbc saus på Lenke til kommentar
gnocci Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 For min del er ketchupfolket, og da mener jeg de som ødelegger alt av mat med denne søte substansen, litt som små drittunger. Alt de får servert av mat smaker ikke noe uten ketchup. Akkurat som med salt. Noen bruker altfor mye av det. En typisk ketchupspiser er en som søler. Du kan se det på klærne. Små røde flekker som aldri går bort. Ketchuprester i munnviken osv. Rett og slett; Sennep er klasse Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg tilhører vell senepsfolket om jeg må velge mellom ketsjup eller sennep på pølsa blir det nok sennep Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Faen da, slutt med slike idiot-tråder. "for at posten ikke skal bli sletta:" Begge deler Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 er jeg den eneste seneps gutten eller Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Kjære venner, kan ikke dere gi dere med slike tulleposter ? mvh jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg