jaco Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vet ikke om jeg har postet rett, om ikke så flytt denne til riktig kategori. Problemet er med min Nokia 6680 3G telefon. Får ikke ringt videosamtale. Får opp "Videoanrop støttes ikke av nettverk". Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å fungere? Veldig takknemlig om noen kunne hjelpe meg litt videre. Har fått beskjed om at jeg kan ringe gratis videosamtale ut 2006. Derfor vil jeg bruke muligheten mens jeg enda har tid. På forhånd takk Lenke til kommentar
bjojoi Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 1. Sørg for å ha 3G dekning. 2. Sørg for å ringe en annen person med 3G telefon og 3G dekning 3. Du kan ikke ha gammelt simkort. Lenke til kommentar
jaco Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hvordan ser jeg om jeg har 3G deking eller ikke? jeg har ganske nytt simkort fra telenor, så tror ikke det skal være noe problem? Når det gjelder å ringe så vet jeg at andre telefonen må ha 3G telefon. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hvis du har 3G-dekning vil det stå 3G under stolpene som viser dekning på mobilen. Det kan være at videosamtale ikke er korrekt aktivert i abonnementet ditt. Ta eventuelt kontakt med din teleoperatør... Lenke til kommentar
jaco Skrevet 8. august 2006 Forfatter Del Skrevet 8. august 2006 Jeg løste problemet ved å velge operatør selv manuelt, valgte jeg telenor på listen, så stod det 3G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå