Holmez Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) når jeg skulle instalere pc`n på nytt tok det 3-4 timer. når jeg endelig var ferdig var, gjikk det skikkelig treigt i windows også. har prøvd med 2 forskjellige windows utgaver. hva kan være galt ? :-S når jeg ser på hvor mange prosent av CPU`n som er i bruk ligger det ca på 30%, men i det øyeblikket jeg beveger på musa eller trykker på tastaturet hopper d oppi 80-100% :-S kan det være en HW feil siden problemet med treg maskin allerede oppstår allerede under instalasjon av pc? Endret 19. juli 2006 av Holmez Lenke til kommentar
Enzo1590 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har du innstallert alle drivere? til HK, skjermkort osv? Vist ikke så er det nok det som skaper problemer. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Har du innstallert alle drivere? til HK, skjermkort osv? Vist ikke så er det nok det som skaper problemer. 6521968[/snapback] har instalert alt ja. pcen jobber treigt allerede under instalasjon av windows. normalt så tar instalasjon 40 min, men hos meg tar d nå mellom 2-4 timer. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei! Kanskje det er problemer med harddisken? Prøv en annen om du kan. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hei! Kanskje det er problemer med harddisken? Prøv en annen om du kan. Hilsen, efikkan. 6522397[/snapback] jeg har prøvd med en annen HD. Samme problemet:-S kan det være en feil med cpu/HK ? eller noen av innstillingene i bios? kan vell ikke ha noe å gjøre med dette? : kom ikke meg inn i windows for 6 måneder siden, men så har jeg ikke prøvd å formatere å instalere på nytt før nå, siden jeg er i militæret. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Kan være at du har for lite minne på pcen? 128MB holder ikke Lenke til kommentar
Holmez Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Kan være at du har for lite minne på pcen? 128MB holder ikke 6525127[/snapback] har 512 MB ddr ram, pluss jeg har hatt en 25 mb brikke i tilleg, men tok ut denne for å teste om d hadde noe å si at det var av forskjellig type Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå