PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hallo alle fotokunsthistorikere. Er det andre enn meg som ser en Arbus-lignende kvalitet i dette bildet? Nå var hennes produksjon ganske variert, men det var liksom den første referansen som slo meg. Gratulerer med all skryten, søstra. Du skal vite at du faktisk fortjener det. Det er gøy når man legger ut et bilde man selv er litt kritisk til, og så får det en slik mottakelse. Det er jo tilfeldighetene som har ført til resultatet her, men jeg håper du har lært noe som gjør at du kan skape like spennende bilder bevisst. Det hører nemlig til sjeldenhetene at vi ser bilder her på forumet som er så "hippe". Lenke til kommentar
søstra Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 PencilCase: hvor er "hund og mannfolk" tråden da? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 PencilCase: hvor er "hund og mannfolk" tråden da? 6533731[/snapback] Her er den My Webpage Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Flott bilde ja! Morsomt når man klarer å fange blikket til en glad og rask hund. Tok en lignende bilde engang men langt fra så bra som den du tok. Bildet mitt Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Stilig det også, men det har nok ikke samme kunstneriske dimensjonen som bildet av Doffen. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) U TROLIG!, helt fantastisk bilde! Uskarpheten og den relativt dårlige kvaliteten på bildet( støy, farger) og bakrunnen tar meg rett til til 60tallet ,som PMnormal sier. Utrolig bra! Endret 21. juli 2006 av Litejk Lenke til kommentar
cmi Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Drit kult bilde, ser ut som hunden løper mot en sterk vind eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå