søstra Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei Etter å ha lekt litt med hunden og ball klarte jeg å feste dette til brikken. :o) Hva synes dere om det som et "snapshot"? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Synes dette var kjempebra, ikke bare som snapshot. Jeg tror nesten du kunne kostet på deg en smal ramme, for dette var nesten litt surrealistisk. Det uskarpe betyr ingenting, for helheten er så sterk her. Du har det fantastiske uttrykket til bikja. Fart og innlevelse til tusen. I bakgrunnen står to flotte småjenter (tvillinger?) i matchende rosa kjoler. Buskene bærer matchende rosa roser. Hadde du lagt på litt vignettering så hadde det vært som om du har besøkt sekstitallet. Bildet får meg til å tenke litt på the late great Diane Arbus. Art by accident. Lenke til kommentar
Toggeladden Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Litt offtopic kanskje, men det kommer en film om Diane Arbus i år, med Nicole Kidman i hovedrollen. Spennende å se hvordan den filmen blir. Link til IMDB: imdb - Fur (2006) Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Litt offtopic kanskje, men det kommer en film om Diane Arbus i år, med Nicole Kidman i hovedrollen. Spennende å se hvordan den filmen blir. Link til IMDB: imdb - Fur (2006) 6521951[/snapback] hva i all verden gjør den posten her?? Bildet er kjempestilig, liker ansiktsuttrykket på hunden... Lenke til kommentar
Antarctica Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Det der må være tidens råeste hundebilde!! Det uttrykket var veldig fryktløst, å di to nurkene som står i bakgrunn...Herlig!! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 tideneste beste hundebilde og tidenes værst of topic:P hehe.. men særiøst bilde var drit fett. Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Litt offtopic kanskje, men det kommer en film om Diane Arbus i år, med Nicole Kidman i hovedrollen. Spennende å se hvordan den filmen blir. Link til IMDB: imdb - Fur (2006) 6521951[/snapback] WHAT??!! LITT Off topic? Jaja Sinnsykt bra bilde. Litt uskartp, men ødelegger ingenting på dette bildet. Man bryr seg ikkje om det liksom, for bildet er så spennede. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ehm... Hvis dere leser svaret til PMnormal (svar nr. 2), så skjønner dere kanskje litt mer av Toggeladden's kommentar... Forresten; Bildet var flott. Drit skummel hund, men bra fanget! Endret 20. juli 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fantastisk bilde. Tillatelse til å legge det på desktopen min? Lenke til kommentar
søstra Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Takker for raske svar. Moro at dere likte bildet. Synes selv det ble morsomt med det uttrykket til hunden og spesielt da med jentene (ja tvillinger) i bakgrunnen. De er kjempe kompiser med hunden selv om ikke bildet innviterer til å slippe barna løse sammen med den :!: Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Glimrende. Tar "rotta" på mine hundebilder Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg vil si Blinkskudd ! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Rett og slett fantastisk. Cujo anno 2006 Det uttrykket er genialt, og tvillingene i bakgrunnen gir det hele en ganske så syk stemning. Jeg likte dette kjempegodt. Flott plassering av "Cujo" også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Har ikke peiling på fototeknikk, men bildet var rått. Var så frekk å kopiere det og benytter det som skrivebordsbakgrunn ... Lenke til kommentar
søstra Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Hei igjen Ja bruk det gjerne som skrivebordsbakgrunn Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Utrolig bra, det beste hundebildet jeg har sett hittil i år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Hei igjenJa bruk det gjerne som skrivebordsbakgrunn 6527429[/snapback] Tusen takk, du er snill viste det til kona, og selv om hun er dragen min så likte hun det. Bildet inneholder masse informasjon i tillegg til bikkja, liker spesielt tvillingene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei søstra, er det ok å poste dette bildet i "hund og mannfolk" tråden, de hadde garantert likt dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå