enga90 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 jeg har hat en Dlink -624+ før men portene på den ble ødelagt. så jeg kjøpte en ny. men jeg fikk ikke den nye til å funke. Jeg kommer ikke inn på routern. hva skal jeg gjøre ? mvh Kristian Lenke til kommentar
enga90 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg har klart og kommet inn i routern og fått konfigurert den etter akkurat det som står i manualen. men det funker ikke. noen som kan hjelpe meg ? Lenke til kommentar
capt_dsl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Du er inne på ruteren ja? Du må inn under Wan settings å legge in dine faste ip adresser, Eller sette den opp til Dynamisk (DHCP) hvis det er det din ISP gir deg. Capt_dsl Lenke til kommentar
enga90 Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 jeg har valgt Dynamisk ip adresse men det funker ikke. Lenke til kommentar
capt_dsl Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Tror du må ringe din ISP og finne ut av oppsettet. Hvem har du til ISP? Capt_dsl Lenke til kommentar
enga90 Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2006 isp ? hva er det. mener du internett leverandør så er det smartcall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå