Empty Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Jeg har et maxi-tower som er den samme kjedelige hvite fargen og jeg tenkte jeg skulle lakere den om.. noen som har noen erfaringer og tips om: * hvordan jeg bør gjøre det? * hvilke lakering jeg burde bruke? * eventuelt andre ting.... Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Du burde å grunne den først. Jeg brukte vanlig bil-lakk kjøpt på Torshov. TIlslutt kjørte jeg over med klarlakk og da fikk den en fin overflate. PS! Støv suger ... Har mange bilder av lakkeringsarbeidet her :http://home.c2i.net/sonkam/tbj/pc/pc-mekk.html [ Denne Melding var redigert av: TBJ på 2001-12-11 08:03 ] [ Denne Melding var redigert av: TBJ på 2001-12-13 09:35 ] Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Nasjonal helt :razz:. Skal selv bytte ut min svartfarge i blå metallik,aluminium farga amd logo med rød kant rundt,fronten beholder jeg svart. Det skal spikes under (pga jeg har vifte i bånn) Har plexi fra før. Dette er i ett hx45 kabinett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå