joku Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Her er en side der så å si alle ungdommene i finland er registrert (som blink, men enda flere medlemmer viss jeg tør å si det). Denne siden er like populært som msn i finland. Men kan hende det blir litt vanskelig å finne der da. men du kan jo prøve... LINK: http://irc-galleria.net/ edit: viss du vet mer om henne for eks hva slags musikk hun liker hjelper det mye viss du skal leite etter henne fra den siden ovenfor. Endret 20. juli 2006 av joku Lenke til kommentar
K.. Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) http://irc-galleria.net/6527213[/snapback] Bwaaha, der skal jeg registrere meg. ok.. etter.. mye om og men, tror jeg det koster penger. Blah. Endret 20. juli 2006 av Knut Erik Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Med det samme dere leter kan dere finne nummeret ei vestlandslefse jeg møtte i Jotunheimen (hu jobba der, på noe hotell) Tusen takk på forhånd for alle PM's med navn/nr/bilder/osv edit: hu hadde vel lyst hår, og hu hadde ei bukse på seg i forrige uke omgplz, håper på svar snart! Endret 20. juli 2006 av Zethyr Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Med det samme dere leter kan dere finne nummeret ei vestlandslefse jeg møtte i Jotunheimen (hu jobba der, på noe hotell) Tusen takk på forhånd for alle PM's med navn/nr/bilder/osv edit: hu hadde vel lyst hår, og hu hadde ei bukse på seg i forrige uke omgplz, håper på svar snart! 6528207[/snapback] Præhæ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fin, finsk jente med store pupper.. Vet ikke helt om jeg skal gi deg nummeret om jeg finner det ut omi ;) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Aner jeg et lite kappløp om å finne jenta først her? It's a race! It's a race! Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 tore på sporet kan hjelpe deg Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 tore på sporet kan hjelpe deg 6528777[/snapback] hah! Hei, og velkommen til Tore på Sporet! I dag skal vi møte brukeren omi fra diskusjon.no. Han har vært på ferie i Danmark, og møtte en søt jente med store pupper fra Finland. Men finner ikke ut hvem det er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) tore på sporet kan hjelpe deg 6528777[/snapback] hah! Hei, og velkommen til Tore på Sporet! I dag skal vi møte brukeren omi fra diskusjon.no. Han har vært på ferie i Danmark, og møtte en søt jente med store pupper fra Finland. Men finner ikke ut hvem det er. 6528785[/snapback] de hanj veit æ at hu heter noora og at pappan selge bila :!: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): meg + strømøydialekt = Endret 20. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Åhåhå, det hadde vært så genialt. :!: Takk for et par lattervekkende innlegg Frichassé og PepsiCo. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Åhåhå, det hadde vært så genialt. :!: Takk for et par lattervekkende innlegg Frichassé og PepsiCo. 6528922[/snapback] ingen arsåk kommunekollega... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jenter i den alderen og som driver med hund driver sannsynligvis med enten agility eller lydighet. Søk etter f.eks noora koira agility eller noe og søk etter de mange sider som kommer opp. har du hvertfall noe å gjøre på en stund. Ikke dumt å skjekke ut finske hundeforum og søke etter noora der. Good luck. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Darkness| sitt forslag er nok det du vil komme lengst med hittil ja... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Ikke dumt å skjekke ut finske hundeforum og søke etter noora der. Good luck. 6529055[/snapback] for det er jo sååå lett å skjønne hva som står der... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 å herregud så mange geniale kommentarer i denne tråden.. dagens morsomste tråd. tror jeg må skrive denne dagen opp i "når gråt du sist?" tråden Lenke til kommentar
omi Skrevet 25. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2006 ahah! så mange mongo svar! : P har vært på ferie ama så har ikke fått svart på no, så har heller ikke pøvd å finne ut no mer enda, men takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Fatty Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Prøv det tipset med å ringe hotellet og sende henne nummeret ditt, og si ifra om du får det til. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 26. juli 2006 Del Skrevet 26. juli 2006 Så sier du.. Matti! Do you wan't to party? Uhu Uhu! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå