Gå til innhold

hjelp med å finne ei finsk jente! :)

omi

Anbefalte innlegg

Her er en side der så å si alle ungdommene i finland er registrert (som blink, men enda flere medlemmer viss jeg tør å si det). Denne siden er like populært som msn i finland. Men kan hende det blir litt vanskelig å finne der da. :p men du kan jo prøve...

LINK: http://irc-galleria.net/

edit: viss du vet mer om henne for eks hva slags musikk hun liker hjelper det mye viss du skal leite etter henne fra den siden ovenfor.

Endret av joku
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med det samme dere leter kan dere finne nummeret ei vestlandslefse jeg møtte i Jotunheimen (hu jobba der, på noe hotell) :)

Tusen takk på forhånd for alle PM's med navn/nr/bilder/osv :)

edit: hu hadde vel lyst hår, og hu hadde ei bukse på seg i forrige uke :)

omgplz, håper på svar snart!

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Med det samme dere leter kan dere finne nummeret ei vestlandslefse jeg møtte i Jotunheimen (hu jobba der, på noe hotell) :)

Tusen takk på forhånd for alle PM's med navn/nr/bilder/osv :)

edit: hu hadde vel lyst hår, og hu hadde ei bukse på seg i forrige uke :)

omgplz, håper på svar snart!

6528207[/snapback]

Præhæ :green:

Lenke til kommentar
tore på sporet kan hjelpe deg :)

6528777[/snapback]

hah!

Hei, og velkommen til Tore på Sporet! I dag skal vi møte brukeren omi fra diskusjon.no. Han har vært på ferie i Danmark, og møtte en søt jente med store pupper fra Finland. Men finner ikke ut hvem det er.
Lenke til kommentar
tore på sporet kan hjelpe deg :)

6528777[/snapback]

hah!

Hei, og velkommen til Tore på Sporet! I dag skal vi møte brukeren omi fra diskusjon.no. Han har vært på ferie i Danmark, og møtte en søt jente med store pupper fra Finland. Men finner ikke ut hvem det er.

6528785[/snapback]

de hanj veit æ at hu heter noora og at pappan selge bila

:!:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

meg + strømøydialekt = :thumbdown:
Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Jenter i den alderen og som driver med hund driver sannsynligvis med enten agility eller lydighet. Søk etter f.eks noora koira agility eller noe og søk etter de mange sider som kommer opp. :p har du hvertfall noe å gjøre på en stund. Ikke dumt å skjekke ut finske hundeforum og søke etter noora der. ;) Good luck.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...