Gå til innhold

hjelp med å finne ei finsk jente! :)

omi

Anbefalte innlegg

Hei!

Møtte på ei jente i sommer når jeg var i danmark på ferie!

Lurte på om det er mulig å kanskje finne ut litt om henne med litt hjelp fra dere?

Hun er finsk, fornavnet er Noora, vet ikke hvor hun bor, vet heller ikke hva etternavnet er.. hun er 16 år, blond, ca 155 elns lang, og har drevet eller driver med slik hundeoppdrett eller en slags konkurranse av noe slag med hunder.. faren hennes var visst en bilforhandler! hun har slektninger i sverige..

kanksje litt dum post dette, men kunne tenkt meg å prate med henne igjen!! : )

også hadde hun så utrolig store pupper!! ; D

Endret av omi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Møtte på ei jente i sommer når jeg var i danmark på ferie!

Lurte på om det er mulig å kanskje finne ut litt om henne med litt hjelp fra dere?

Hun er finsk, fornavnet er Noora, vet ikke hvor hun bor, vet heller ikke hva etternavnet er.. hun er 16 år, blond, ca 155 elns lang, og har drevet eller driver med slik hundeoppdrett eller en slags konkurranse av noe slag med hunder.. faren hennes var visst en bilforhandler! hun har slektninger i sverige..

kanksje litt dum post dette, men kunne tenkt meg å prate med henne igjen!! : )

også hadde hun så utrolig store pupper!! ; D

6521437[/snapback]

Gulesider kan jo hjelpe med det meste.

Lenke til kommentar
da er det vel så godt som umulig så lenge du ikke har mer info

6521528[/snapback]

ja, vet egentlig d, men er jo mulig å finne bilforretningen til faren hennes elns da, og kanskje det er noen bilder der elns! : )

aha! er vel ganske umulig! tror j skal ha litt flaks hvis jeg finner henne! : //

angrer meg for at jeg ikke spurte etter nummeret eller msn`n... : ((

Endret av omi
Lenke til kommentar
hvis du vet hvilket hotell/camping/hvasomhelst hun bodde på er det jo mulig å finne et etternavn

6521682[/snapback]

ja, vi lå over på samme hotellet altså kronprins fredrik hotell i frederikshavn i danmark.. vet til og med romnummeret hennes, 338 <3!! ; D

Lenke til kommentar
hvis du vet hvilket hotell/camping/hvasomhelst hun bodde på er det jo mulig å finne et etternavn

6521682[/snapback]

ja, vi lå over på samme hotellet altså kronprins fredrik hotell i frederikshavn i danmark.. vet til og med romnummeret hennes, 338 <3!! ; D

6521715[/snapback]

ring hotellet da...

er lov å prøve... :)

Lenke til kommentar

6521682[/snapback]

6521715[/snapback]

ring hotellet da...

er lov å prøve... :)

6521721[/snapback]

ja, men får vel ikke informasjon om slik helt uten videre eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...