Tuba.Titan Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 ser ut som en eller annen ikke liker at jeg spør om dette men jeg trenger hjelp........ lastet ned bios updaten som fikser gf4x00 problemer med abit k7a raid jeg fant på abit sin side, prøvde å kjøre de på mye forskjellig nå.... ikke noe funket. win 98 boot cd, safe mode commandprompt i xp, bare command. jaja prøvd det meste. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 http://www.bootdisk.com/donate.htm#lunch DrDflash Disk For BIOS Flashing - No Drivers Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 har ikke diskettstasjon og det programmet lar meg ikke velge sted å lagre :sad: heh offf ..... selvbygd er ikke velbygd =) Lenke til kommentar
Jon A. Feet Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Du trenger vel en bootbar diskett... KAn du ikke bare kjøpe en diskettstasjon til ca 150,- da. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 17. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2002 har ikke plass i maskinen. brukt boot cder fram til nå.... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 har ikke plass til diskettstasjon selv, men tar den fram fra skuffen for slike anledninger som biosupdate Lenke til kommentar
Slinky Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Skal du kjøre ABIT bios oppdateringer så kreves det at du kjører en cleanboot.. Dvs at ingen drivere eller aps må kjøres. Hvis du bruker en win98 cd så kan du bare trykke Shift+F5 når du får spørsmål om hvilken boot profil du vil bruke. Da kommer du rett til command prompten. Dette forutsetter at du har en fat32 partisjon hvor du kan legge bios'en og awdflash. (For fat32 leser jo som kjent ikke ntfs uten videre) Da kan du bare gå inn der du har lagret biosen og kjøre oppdateringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå