TettSpaden Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 en kompis har en zyxel router, jeg har ikkenoe særlig peiling på slik, men vi trenger å åpne portene, er det mulig å åpne alle? vet dte ikk er forsvarlig men det er ikke så nøye, den spør etter start port, og end port, hva skriver jeg? også spør den etter ip adresse, hva skriver jeg der, ip adressa på maskina hans eller? det er telenor adsl takker for svar Lenke til kommentar
TormodK Skrevet 18. oktober 2002 Del Skrevet 18. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-17 23:42, skrev TettSpaden:en kompis har en zyxel router, jeg har ikkenoe særlig peiling på slik, men vi trenger å åpne portene, er det mulig å åpne alle? vet dte ikk er forsvarlig men det er ikke så nøye,den spør etter start port, og end port, hva skriver jeg?også spør den etter ip adresse, hva skriver jeg der, ip adressa på maskina hans eller?det er telenor adsltakker for svar Start port er den porten på maskina "traffiken" går ut på, End port er den porten ut fra routeren! så det blir nesten slik at du kan f.eks åpne for port 87 på maskina(start port) og få den routeren til å gi ut den traffiken på f.eks port 98 (end port) skal du ha samme port åpen fra maskine som på routeren skriver du inn bare likense # `ja.. der det står ip skal IP`en til maskina settes inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå