Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Praktisk med sparkesykkel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finns jo slike hefitge sparkesykkler med store gummihjul på da :) Det funker sikkert  :w00t:

6562099[/snapback]

Det fungerer nok, men det jeg var litt skeptisk over var disse sparkesyklene med harde plastikk hjul, som man sikkert har drivi med triksing på, noe som fører til at hjulet kanskje blir slitt og skarpt, noe som igjen vil føre til ødelegging/hærverk av gressteppet som ligger i hallen.

Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar feil er dette fornebu inndoor golfsenter?

Hvis det er noe som helst verdi/kvalitet over det kunstgresset regner jeg nesten med at det blir fjernet.

Tenk på andre ting enn sparkesykkel så skjønner du kanskje,tenk tyggis,cola søl,

bord og annet utstyr som garantert vil lage merker.

Wildthing

Lenke til kommentar
Hvis jeg ikke tar feil er dette fornebu inndoor golfsenter?

Hvis det er noe som helst verdi/kvalitet over det kunstgresset regner jeg nesten med at det blir fjernet.

Tenk på andre ting enn sparkesykkel så skjønner du kanskje,tenk tyggis,cola søl,

bord og annet utstyr som garantert vil lage merker.

Wildthing

6591322[/snapback]

det blir visst ikke fjernet...

ueland sa det ble liggende.

Lenke til kommentar
Så da er det altså heller ikke lov å ha med elektrisk sparkesykkel for de som ikke ORKER å gå mer enn 10 meter av gangen

*gå 10 meter---> 5 min pause ------> gå 10 meter* =P

6601709[/snapback]

Nei, da sa vi vel det at ingen type sparkesykler er lov.

Lenke til kommentar
Ja, alstå. Vi som er i crewet var jo på omvisning på Hagrar4 for ikke så lenge siden, og inne i hangaren er det et 10000m2 stort kunstgress teppe. Hvis en sparkesykkel tilfeldigvis ødelegger dette teppe, så er det HW-LAN som må betale erstatning. Jeg vet ikke om Teppe tåler dette 100% eller om det kan bli ødelagt, men isåfall, kan det bli dyrt hvis 2000 personer skal ha med sparkesykkel.

6547903[/snapback]

De kjører jo rundt med bil (golfbil) der jo! så selvfølgelig tåler det en sparkesykkel :p

Er vel værre det med at det er tungt å sparke rundt på gresset der tror jeg :p

6549252[/snapback]

Dette er ikke en GOLFBANE!

Det er en Driving Range.

Det eneste som noen gang har spretti rundt på den matta er baller. Og en traktor som cathcer opp ballene igjen ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...