Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

HW-Lan 06: Praktisk med sparkesykkel?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, alstå. Vi som er i crewet var jo på omvisning på Hagrar4 for ikke så lenge siden, og inne i hangaren er det et 10000m2 stort kunstgress teppe. Hvis en sparkesykkel tilfeldigvis ødelegger dette teppe, så er det HW-LAN som må betale erstatning. Jeg vet ikke om Teppe tåler dette 100% eller om det kan bli ødelagt, men isåfall, kan det bli dyrt hvis 2000 personer skal ha med sparkesykkel.

Lenke til kommentar
Ja, alstå. Vi som er i crewet var jo på omvisning på Hagrar4 for ikke så lenge siden, og inne i hangaren er det et 10000m2 stort kunstgress teppe. Hvis en sparkesykkel tilfeldigvis ødelegger dette teppe, så er det HW-LAN som må betale erstatning. Jeg vet ikke om Teppe tåler dette 100% eller om det kan bli ødelagt, men isåfall, kan det bli dyrt hvis 2000 personer skal ha med sparkesykkel.

6547903[/snapback]

De kjører jo rundt med bil (golfbil) der jo! så selvfølgelig tåler det en sparkesykkel :p

Er vel værre det med at det er tungt å sparke rundt på gresset der tror jeg :p

Lenke til kommentar

6547903[/snapback]

De kjører jo rundt med bil (golfbil) der jo! så selvfølgelig tåler det en sparkesykkel :p

Er vel værre det med at det er tungt å sparke rundt på gresset der tror jeg :p

6549252[/snapback]

Golfbilene er forbeholdt visse personer. :p

Lenke til kommentar
Golfbilene er forbeholdt visse personer. :p

6549321[/snapback]

Utfordrer du meg til race?

Neida.. Tengte bare at siden de kjører rundt på "gresset" der, tåler det sikkert sparkesykler :p

6549516[/snapback]

Nei. Vi har monopol på kjøring. Vi jobber i flere måneder for at de skal få kose seg på LAN. Da kan vi få farte rundt.

Lenke til kommentar
Golfbilen har litt større/bredere dekk enn en sparkesykkel, så den skjærer ikke ned i teppet.

6549915[/snapback]

Mye bredere dekk. Og de er av gummi.

Sparkesykkelhjul er av hard gummi/plast.

6549947[/snapback]

nemmelig. Det skjærer lettere ned i teppet.

Lenke til kommentar
Golfbilen har litt større/bredere dekk enn en sparkesykkel, så den skjærer ikke ned i teppet.

6549915[/snapback]

Mye bredere dekk. Og de er av gummi.

Sparkesykkelhjul er av hard gummi/plast.

6549947[/snapback]

Det er jo sant, men tror fortsatt ikke det blir noe problem, så lenge ingen tar med rakett-drevne sparkesykler..

Men hvem vet... kansje noen har det :p

Lenke til kommentar

Nei, man absolutt ikke behov for noe som helst form for transportmiddel bortsatt fra kanskje en tralle til å frakte utstyret ditt ut og inn fra hallen. Om du er lat nok til å ikke kunne spasere rundt i hallen men må sparke rundt på århundrets teiteste oppfinnelse synes jeg du bør investere billettpengene på et helsestudioklipperkort og komme deg i hvertfall litt bedre form.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...