sover16 Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Hei jeg skal begynne på vidregående nå til høsten og må da skaffe meg en bærbar pc.. noen av kravene var for eksempel oppløsning på skjermen på 1540*1200 eller noe sånt og måtte ha xp prof. helst ha dualcore prossesor og 512 ram.. kan noen hjelpe meg å finne en pc til nevnte spessifikasjoner som helst ikke skal ligg på over 15000kr men 16000kr går bra? ps! den brude også takle de fleste av dagens spill slik at den kan games på Endret 19. juli 2006 av sover16 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei og velkommen til forumet! Denne her ser ok ut: Acer TravelMate 8202WLMi 14614 kr. Batteritiden er oppgitt til 3,5 timer, skjermoppløsningen er god, skjermkortet er forholdsvis bra og duger til det meste. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
zerkersh Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei, jeg fant en fra Elprice som jeg selv vurderer og kjøpe.. Acer Aspire 1642ZWLMi for 6995,- Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Hei, jeg fant en fra Elprice som jeg selv vurderer og kjøpe.. Acer Aspire 1642ZWLMi for 6995,- 6522465[/snapback] Som jeg sa er den der utbrukelig til spilling. Sjekk ut hvilket skjermkort det er i den. Den har delt grafikkminne som gir dårlig ytelse. Jeg fraråder den absolutt. Lenke til kommentar
zerkersh Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Vil ikke si den er "utbrukelig" til spilling da en pc med f.eks 64 mb skjermkort funker godt til f.eks cs, bf 1942, bf Viet, og wow ... Så skjønner ikke at den er "utbrukelig" til spilling selv om det er delt minne! for du har jo 896 MB ram igjen...! Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Eeh hallo! hvis du har peiling så har ikke delt grafikk minne like bra som en separert skjerm kort hvis du skjønne... Dell XPS M1710 vil vær nokka for deg... men jeg trur ikke akkurat at det blir så bærbart... kommer til å bli litt tung... koste 15 k Endret 20. juli 2006 av LeeZarD Lenke til kommentar
Jokka Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vil ikke si den er "utbrukelig" til spilling da en pc med f.eks 64 mb skjermkort funker godt til f.eks cs, bf 1942, bf Viet, og wow ...Så skjønner ikke at den er "utbrukelig" til spilling selv om det er delt minne! for du har jo 896 MB ram igjen...! 6522515[/snapback] JO jeg ville sagt den er urbukelig til spilling , vertfall WOW ..... vil lagge dg hjemmon hele spillet , og I IF , SW vil pcen slå seg av på grunn av for mye detaljer " litt overdrevent men du skjønner vell" Lenke til kommentar
zerkersh Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vil ikke akkurat si det.. Da jeg har spilt cs og wow på en Thosiva A10 ... Kan ikke si det lagget mye der.. kanskje litt lagg på wow, men det er jo forståelig da en A10 ikke er verdens nyeste... Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vil ikke akkurat si det.. Da jeg har spilt cs og wow på en Thosiva A10 ...Kan ikke si det lagget mye der.. kanskje litt lagg på wow, men det er jo forståelig da en A10 ikke er verdens nyeste... 6522607[/snapback] Styr unna den ubrukelige greia, den klarer kanskje WOW på low overalt og lagger allikevel, når du har delt minne så blir det merkbart mye dårligere ytelse. Det her er nok et desidert bedre valg, til ditt bruk: Toshiba P100 Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Da velge du Dell sin XPS Eie allsammen her... Geforce go 7900 har mindre harddisk en toshiba. men du får bedre grafikk kort for samme summen... Lenke til kommentar
Jokka Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vil ikke akkurat si det.. Da jeg har spilt cs og wow på en Thosiva A10 ...Kan ikke si det lagget mye der.. kanskje litt lagg på wow, men det er jo forståelig da en A10 ikke er verdens nyeste... 6522607[/snapback] Da vet ikke jeg hva du legger i ordet "lagg" Kankje litt lagg på wow ? Du mener vell garantert lagg på wow , ubrukelig å spille på... Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 "Lagg!" ala hakking mens du spille... fps (bilder) henger etter, som skaper etterslep = lagg! alle hate det og ingen orske å lev med det Lenke til kommentar
sover16 Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 okei... da va mange gode råd... men jeg har lurt litt på om jeg skal velge en av alienware sine bærbare... http://www.alienware.co.uk/Product_Pages/n...ll_default.aspx Lenke til kommentar
auchaunn Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Leste nå nettopp i main page, at det kommer en ny struktur / prosessor fra intel "Merom" overtar for "Yonah" ... kanskje du skal vent litt med å kjøpe deg en, akkurat nå... og vent litt med det... jeg trur neppe at det haste med en bærbare nå... håper jeg da .... Det samme gjelder om du skull kjøp en med AMD Turion™ 64, siden det sies jo at den nye versionen av den skal snart komme ut, som støtte DDR2 og er X2 (dual core)... ting blir litt fort out moddet i det siste... og det er litt skummelt spør du meg... men sånn er det bare.... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 (endret) Ett godt råd kan jeg gi: Hvis du skal bruke PC'n til skolebruk, er det bare bra at du IKKE kan spille på den. På skolen skal du jo bruke den til viktigere ting, spille kan du gjøre hjemme. Jeg lover deg at du, om du er som 95% av andre på din alder som spiller WoW, at du kommer til å sitte og spille når du egentlig bør følge med i timen Endret 20. juli 2006 av o-haavard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå