izzystrad Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Noen som vet om razer copperhead funker med Black Icemat 2nd Edition?? Eventuelt noen andre forslag til mus?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Funker antageligvis ikke. Laser funker dårlig på glass. Personlig er jeg mer opptatt av musa enn av matta, så da G5'en var i hus gikk jeg fra Icemath til Qpad. Den gamle MX518 (optisk) står fortsatt på Icemath'en ved gamlemaskina.... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Har Icemat black og Logitech MX518 og det funker perfekt. Anbefales på det sterkeste Det er kun dem gjennomsiktige icematene som fungerer dårlig med laser Endret 19. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 Har Icemat black og Logitech MX518 og det funker perfekt. Anbefales på det sterkeste Det gjør det nok, MX518 er optisk. Men han spør om Copperhead. Det er kun dem gjennomsiktige icematene som fungerer dårlig på icemat Lasermus (Copperhead/G5 etc) funker ikke på glass, uansett hvilken farge glasset har. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) Har Icemat black og Logitech MX518 og det funker perfekt. Anbefales på det sterkeste Det gjør det nok, MX518 er optisk. Men han spør om Copperhead. Det er kun dem gjennomsiktige icematene som fungerer dårlig på icemat Lasermus (Copperhead/G5 etc) funker ikke på glass, uansett hvilken farge glasset har. 6521359[/snapback] ok, her har jeg tenkt optisk og laser som det samme beklager, min feil jeg anbefaler mx518 ihvertfall Endret 19. juli 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 19. juli 2006 Del Skrevet 19. juli 2006 (endret) jeg anbefaler mx518 ihvertfall Fin mus, brukte den før. Syns den er litt for lett i vekt etter at jeg har vent meg til tyngre mus. Iallefall, de fleste nyere mus bruker laser for å oppnå høyere dpi (økt nøyaktighet), så Icemath ligger tynt an. Trist egentlig. Endret 19. juli 2006 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Mx518 eller razer diamondback er begge meget gode mus. De er vel identisk teknisk sett tror jeg. Ergonomien blir en smakssak. Prøv ut begge før du kjøper, hvis det er mulig. Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 Så sån eg har forstått det må eg kjøpe en optisk mus til icemat'n(som eg vil ha)? Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 og vil "LED" si optisk btw? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Så sån eg har forstått det må eg kjøpe en optisk mus til icemat'n(som eg vil ha)? eh, du må ikke kjøpe laser - både optisk og sånn gammal med ball går bra... og vil "LED" si optisk btw? Ja, LED: Light Emitting Diode. En liten elektronisk komponent som avgir lys når det går strøm gjennom den. Brukes ofte til å indikere at datamaskinen er skrudd på, at det leses fra harddisker osv. Lenke til kommentar
khon Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Jeg har icemat 2nd. glass Den har jeg hatt mange muser på, (ehh ja), mx518 , microsoft intelliMous explorer<3 og Microsoft Wired IntelliMouse Optical v1.1. Lenke til kommentar
izzystrad Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 høres bra ut...går sikkert for den mx518..takker for alle svar Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 haha kjøpte icemath til min g5 og ble såå sur for at den ikke virket-_- så jeg dro for å bytte musematte men så sa ekspiditøren at det bare var å laste ned logitech laser update firmware så nå har jeg g5 og icemath<3 her er firmwaret http://www.logitech.com/index.cfm/download...oftwareid=11305 Lenke til kommentar
Looke Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 razer copperhead funker fett med icemat 2nd edition, jeg har den svarte og funker som en drøm Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 MX1000 funke på icemat. Har det selv, men icematen min er knust i ene hjørnet og nå er det en stripe over hele glasset. Litt fra da jeg slo tastaturet mitt ned i pulten og den sprekken er etter at jeg satt pilsen ned litt for hardt med vilje. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har icemat 2nd edition sort utgave og en Logitech G5. Fungerer ypperlig. Oppdaterte den til siste firmware (1.2). Den fungerte også med firmware 1.1, men jeg gjorde det for å være sikker. Om du har sort utgave kan du bruke G5 uten problemer. Jeg har aldri hatt en bedre kombinasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå